ضرورت احیا، بازسازی و تعریض خیابان‌های اصلی چالوس

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: احیا، بازسازی و تعریض خیابان‌های اصلی و شریان‌های مهم چالوس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

صابر سام‌دلیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه شاهد پروژه تملک، تعریض و احداث ساختمان ۱۷ شهریور چالوس هستیم، گفت: همان‌طور که تملک رینگ‌ها و شبکه‌های جدید برای مدیریت شهری مهم است، احیا، بازسازی و تعریض خیابان‌های اصلی و شریان‌های مهم چالوس نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه پروژه تجاری، اداری و فرهنگی پارکینگ خیابان ۱۷ شهریور چالوس بالغ بر دو هزار متر مربع زیربنا دارد، تصریح کرد: این پروژه حدود ۳۰ میلیارد تومان برای شهرداری چالوس هزینه در بر داشته است تا بتوانیم خواسته بحق شهروندان چالوسی را که در ۴۰ سال اخیر مدنظر آنها بوده است را محقق کنیم، معضلات معابر و شریان‌های بسیار مهم و اصلی شهر نیز باید بررسی و پیگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس خاطرنشان کرد: تلاش تمام شهروندان و مالکان که در نهایت همدلی و همکاری با شهرداری و شورای اسلامی شهر در سالیان گذشته توافق‌های لازم را انجام دادند و دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی که کمک کردند تا این اقدام بزرگ برای خدمات بهتر به شهروندان انجام شود، قابل تقدیر است.

کد خبر 615127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.