اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریالی منطقه ۲ برای پیاده‌روسازی

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از تخصیص اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال جهت اجرای پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی پیاده‌‎روهای این منطقه خبر داد.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هدف از اجرای پروژه‌های ساماندهی معابر، ارتقای کیفیت معابر به منظور تسهیل در تردد عابران و وسایل نقلیه است.

وی ادامه داد: ساماندهی پیاده‌روهای شهری شامل نوسازی و احداث پیاده‌رو یا مناسب‌سازی و اصلاح آن را می‌شود که هر دو موضوع در دستور کار اداره عمران منطقه دو شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه رضایتمندی عمومی شهروندان جزو رسالت اصلی شهرداری است، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری مراحل طراحی و اجرای پیاده‌روها و مناسب‌سازی آن‌ها آغاز شده است که این عملیات تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه اقدامات پیاده‌روسازی منطقه دو با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در سال جاری انجام می‌شود، تصریح کرد: این اقدامات در معابر اصلی و بر اساس بازدیدهای کارشناسی و بررسی‌های انجام شده، اولویت‌بندی شده است و تا پایان سال تکمیل می‌شود.

صیرفی‌نژاد تاکید کرد: در حال حاضر عملیات اجرای پیاده‌روسازی خیابان ولی‌عصر (عج) محله دهنو، خیابان امام خمینی (ره) حدفاصل خیابان عملیات محرم تا خیابان ام‌البنین در این محله، خیابان شهیدان غربی حدفاصل مادی شمس‌آباد تا انتهای محدوده منطقه دو و خیابان ملت در محله ولدان، همچنین مناسب‌سازی پیاده‌راه ضلع غربی خیابان امام خمینی (ره) حدفاصل مادی مشکین تا نهر شمس‌آباد در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 615122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.