عزم ملت ایران در مبارزه با دشمنان راسخ‌تر  می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهرستان تهران گفت: دشمنان ایران اسلامی بدانند که این خون‌ها درخت میهنمان را آبیاری کرده و عزم ملت شریف ایران را در مبارزه با تروریست و دشمنان قسم خورده است که توطئه‌های داخلی را هم رقم می‌زنند، راسخ‌تر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد صادقی امروز _پنجشنبه پنجم آبان‌ماه_ در پیامی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در حرم مطهر حضرت شاه چراغ شهادت جمعی از مردم عزیز ایران زمین را تسلیت گفت، متن پیام به شرح زیر است:

"انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر ایران عزیزمان داغ‌دار شد و هموطنان‌ مان به سوگ نشستند. تروریست‌های تکفیری این بار حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) را نشانه گرفتند و جمعی از مردمان مؤمن را به طرز ناجوانمردانه به شهادت رساندند.

بی‌شک این اقدام تروریست‌ها بی جواب نخواهد ماند و مانند همیشه مشت محکمی بر دهان آنان کوبیده خواهد شد.

دشمنان این مرز و بوم و نظام مقدس وقتی نقشه‌های شوم خود را نقش بر آب می‌بینند دست به چنین اقداماتی می‌زنند؛ «ترور مردان و زنان و کودکان بی دفاع آن هم در یک مکان مقدس» که اگر هر انسانی ذره‌ای آزادگی در وجود خود داشته باشد پی به توحش و غیر عقلانی بودن اقدامات اینان می‌برد.

اما دشمنان ایران اسلامی بدانند که این خون‌ها درخت میهنمان را آبیاری کرده و عزم ملت شریف ایران را در مبارزه با تروریست و دشمنان قسم خورده که توطئه‌های داخلی را هم رقم می‌زنند راسخ‌تر خواهد کرد.

شهادت این عزیزان را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، نایب برحقشان رهبر عظیم‌الشان انقلاب آیت الله خامنه‌ای و ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و برایشان از درگاه ربوبیت طلب آمرزش و مغفرت مسئلت دارم. "

کد خبر 615110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.