معرفی کتاب ریاضی هرکول آریان حیدری

بهترین عامل برای موفقیت در کنکور، این است که مغز خود را حسابی تمرین بدهید تا ورزیده شود و بتوانید مثل «هرکول پوارو» محبوب، سریع و دقیق فکر کنید! ریاضی از جمله دروسی است که دانش آموزان و متقاضیان شرکت در کنکور رشته‌های ریاضی و تجربی، برای انتخاب منابع مناسب آن به مشکل می‌خورند.

یکی از بهترین کتاب‌های کمک درسی برای مطالعه ریاضی، کتاب هرکول ریاضی تجربی و حسابان آریان حیدری راه اندیشه است. کتاب‌های دوجلدی هرکول ریاضی تجربی و حسابان آریان حیدری، مباحث و تست‌های ریاضی تجربی و بخش‌های مخصوص رشته ریاضی (از جمله حسابان، هندسه، آمار و احتمال) را پوشش می‌دهند.

ساختار کتاب هرکول آریان حیدری شامل درسنامه های مفهومی و جامع، انواع مثال‌های متنوع برای فهم بهتر، تست‌های تألیفی و نمونه سوالات کنکور و صدالبته پاسخ نامه کاملاً تشریحی می‌شود. مطالب کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری مطابق با جدیدترین ویرایش کتاب‌های درسی تنظیم و دسته بندی شده‌اند. متقاضیان نظام قدیم هم که قصد دارند در کنکور نظام جدید شرکت کنند، به کمک کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری می‌توانند مفاهیم و مباحث را کامل مطالعه کنند و عملکرد خوبی در تست زنی بخش ریاضی داشته باشند.

کتاب دو جلدی هرکول ریاضی آریان حیدری با تلاش استادان باتجربه و برجسته از جمله دکتر آریان حیدری، علی منصف شکری و میلاد منصوری تهیه و تنظیم شده است. در جلد اول کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری، همه مبحث‌های ریاضی مشترک بین رشته‌های ریاضی و تجربی گنجانده شده‌اند. در کتاب هرکول جلد دوم نیز به مباحث مخصوص رشته ریاضی، مانند هندسه، آمار و احتمال جامع و حسابان پرداخته می‌شود. با مطالعه درسنامه های کتاب و به کمک بیش از ۳۰۰۰ تست ریز و درشت کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری، می‌توانید مطمئن باشید که در بخش ریاضی کنکور عملکرد خوبی خواهید داشت. اگر پس از مطالعه مطلب، قصد خرید کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری را داشتید، فروشگاه اینترنتی دانش لند در خدمت شماست و می‌توانید به راحتی کتاب را با قیمت مناسب از این بانک کتاب جامع تهیه کنید.

مشخصات کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری

اولین نکته مثبتی که در کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری به چشم می‌خورد، فونت و ساختار مناسب نگارشی و با کیفیت است. همین امر، مطالعه و تمرکز را برای دانش آموزان راحت تر می‌کند.

دقت داشته باشید مطالب درسی ارائه شده در کتاب هرکول ریاضی و حسابان راه اندیشه آریان حیدری، به صورت جامع و نکته محور هستند؛ در نتیجه برای دانش آموزان و متقاضیانی که می‌خواهند نکته‌های تستی و ریز و مفهومی که در طراحی سوالات از آنها استفاده می‌شود را یاد بگیرند، یک منبع فوق العاده به شمار می‌آید.

معرفی کتاب ریاضی هرکول آریان حیدری

در سراسر کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری، باکس‌های مختلفی آورده شده‌اند که نکات، مفاهیم و مطالب مهم را پوشش می‌دهند. می‌توانید به کمک آنها، هم مطالبی که آموخته‌اید مرور کنید، هم نکات جدید یاد بگیرید و هم به اشتباهات خود پی ببرید.

تست‌های فراوان کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری شامل تست‌های متنوعی با سطح‌های ساده تا دشوار می‌شوند. در انتهای کتاب نیز پاسخ نامه کامل و جامعی قرار داده شده که عملاً یک پا درس نامه به شمار می‌رود.

درس نامه کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری

ویژگی جالب درس نامه کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری این است که به جای ابتدای مبحث، در بخش پاسخ نامه گنجانده شده. همان طور که گفتیم، درس نامه‌های کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری به صورت نکته محور و جامع تألیف شده‌اند و هدف اصلی آنها، آموزش نکات تستی و مهمی است که برای طراحی سوال‌های کنکور به کار گرفته می‌شوند. بنابراین به جای درس نامه‌ای ریز به ریز توضیح داده شده، با یک درس نامه مفهومی تمام عیار روبرو هستید که تمام نکات لازم برای یادگیری عمیق ریاضی را دربر دارد. تمام مطالبی که باید برای پاسخگویی به تست‌های ریاضی بدانید و یاد بگیرید، در درس نامه‌ها به طور کامل شرح داده شده‌اند.

باکس‌های متنوعی در درس نامه‌ها دیده می‌شوند؛ از جمله:

  • باکس آموزش نکته: این باکس‌ها، مغز تست‌ها و نکات درسی را دربر می‌گیرند. برای یادگیری هر مبحث، به این باکس‌ها مراجعه کنید.
  • باکس تذکر: این بخش در ارتباط با نکات دشوار، پیچیده و تله‌هایی که دانش آموزان خیلی مواقع در آنها می‌افتند تهیه شده و کمک می‌کند تا دقت بیشتری داشته باشید.
  • باکس آنچه گذشت: نکات فصل گذشته، در بخش «آنچه گذشت» مرور می‌شوند تا به حافظه بلندمدت راه پیدا کنند.
  • باکس آنچه خواهیم دید: همانطور که مشخص است، این باکس‌ها به نکاتی که در مباحث بعدی خواهید خواند اشاره مختصری می‌کنند.

تست‌های کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری

مجموعه تست‌های گنجانده شده در کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری، یکی از کامل‌ترین و باکیفیت ترین منابعی است که می‌توانید در فروشگاه اینترنتی دانش لند پیدا کنید. تست‌های کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری شامل ترکیبی از تست‌های تالیفی به همراه نمونه سوالات کنکور سال‌های اخیر (رشته‌های تجربی و ریاضی) می‌شوند. اصولاً تست‌های کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری، شامل دو دسته تست‌های سبز و تست‌های قرمز می‌شوند.

تست‌های سبز کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری، همانطور که می‌توانید حدس بزنید، شامل تست‌های استانداردی می‌شوند که بچه‌های کنکوری برای کسب درصد خوب از درس ریاضی، باید حتماً بر آنها مسلط باشند. تست‌های سبز، چندان دشوار نیستند و با تمرین و تکرار می‌توان به خوبی بر نکات آنها مسلط شد.

از سوی دیگر، تست‌های قرمز کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری مناسب دانش آموزان و متقاضیانی است که بر تست‌های سبز (استاندارد) مسلط شده‌اند و حالا می‌خواهند مغز خود را به چالش بکشند. تست‌های قرمز بر اساس نکات مبتکرانه و ایده‌های جدید طراحی شده‌اند و برای حل آنها، باید پواروی درون خود را بیدار کنید. توصیه می‌کنیم اول تست‌های سبز را حل کنید و بعد اینکه از یادگیری مناسب و دقیق آنها مطمئن شدید، سراغ تست‌های قرمز کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری بروید. به این ترتیب در مواجهه با تست‌های پیشرفته و دشوار، وحشت زده نمی‌شوید و انگیزه خود را از دست نمی‌دهید!

پاسخنامه کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری

پاسخ تشریحی همه تست‌های کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری، در بخش پاسخ نامه کامل توضیح داده شده‌اند و جای سوالی برای بچه‌ها باقی نمی‌گذارند. مؤلفان برای اکثر تست‌ها، گزینه‌ها را تک به تک بررسی کرده‌اند تا ببینید چطور از هر نکته برای طراحی تست استفاده شده و چطور باید از اشتباهات احتمالی پیشگیری کنید.

معرفی کتاب ریاضی هرکول آریان حیدری

بانک کتاب دانش لند، یکی از بهترین و کامل‌ترین منابعی است که می‌توانید برای خرید کتاب کمک درسی، به آن مراجعه کنید. کتاب‌های کمک درسی همه مقاطع، به ویژه انواع کتاب‌های کنکور، در فروشگاه اینترنتی دانش لند با قیمت عالی و تخفیف هیجان انگیز ارائه داده شده‌اند. حالا که با کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری آشنایی پیدا کرده‌اید، می‌توانید برای خرید کتاب خیلی راحت آن را از فروشگاه اینترنتی دانش لند سفارش بدهید و با قیمت مناسب و تحویل سریع، دریافت کنید.

کد خبر 615100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.