مهدی طارمی در بین نامزدهای بهترین بازیکن هفته لیگ‌ قهرمانان اروپا +عکس

نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته پنجم لیگ‌قهرمانان اروپا با حضور مهدی طارمی مهاجم درخشان پورتو معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته تیم‌های فوتبال پورتو پرتغال و کلوب‌بروژ بلژیک در چارچوب هفته پنجم مرحله‌گروهی (دور برگشت) رقابت‌های لیگ‌قهرمانان اروپا با قضاوت مایکل اولیور در ورزشگاه یان‌برایدل بلژیک مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت با برتری قاطعانه ۴ بر صفر اژدهای پرتغالی برابر صدرنشین گروه پنجم لیگ‌قهرمانان اروپا به‌پایان رسید.

مهدی طارمی ستاره بی‌چون و چرای پورتو از ابتدا در ترکیب پورتو قرار گرفت؛ وی در دقیقه ۳۳ بازی در موقعیت تک‌به‌تک با گلر کلوب‌بروژ قرار گرفت و با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه بروژ چسباند. طارمی در ادامه دقیقه ۷۰ نیمه‌دوم پس از توپ‌ربایی هم‌تیمی‌هایش، فرصت طلایی دیگری به‌دست آورد و پس از شلیک توپ به‌سمت دروازه سیمون مینیوله، گل دوم خودش و گل چهارم تیمش را به‌ثمر رساند.

عملکرد فوق‌العاده طارمی در بازی شب گذشته و تأثیرگذاری مستقیمش در پیروزی پرگل پورتو، او را از طرف مسئولان برگزاری بازی به‌عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی کرد؛ همچنین امروز نامزدهای کسب عنوان برترین بازیکن هفته پنجم لیگ‌قهرمانان اروپا نیز مشخص شدند که مهدی طارمی ستاره پورتو در کنار لیونل مسی (پاری‌سن‌ژرمن)، رافا سیلوا (بنفیکا) و جیووانی سیمئونه (ناپولی) برای کسب این عنوان رقابت خواهد کرد.

مهدی طارمی در بین نامزدهای بهترین بازیکن هفته لیگ‌قهرمانان اروپا +عکس

کد خبر 615097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.