موضع ناپولی برای جذب رونالدو و فروش ستاره گرجی به سیتی مشخص شد!

مدیر ورزشی ناپولی به دو پرسش درخصوص جذب کریس رونالدو و فروش ستاره گرجستانی این تیم، پاسخ داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی ناپولی، موضع این باشگاه درمورد «خوویشا کوارتسلیا» را که مورد توجه منچسترسیتی است، فاش کرد.

این فوتبالیست گرجستانی از زمان حضور در ناپولی از دینامو باتومی، هفت گل به ثمر رساند و در ۱۵ بازی در تمامی رقابت‌ها هشت پاس گل داد. عملکرد چشمگیر او، تیم‌های بزرگ را به سمتش کشانده و گمان می‌رود منچسترسیتی مشتاق به جذب این بازیکن جوان در تابستان ۲۰۲۳ باشد. با این حال جیونتولی، رئیس ناپولی اصرار دارد که کوارتسلیا برای فروش نیست.

او به رسانه DAZN گفت: «خوویشا خیلی خوب کار می‌کند، فعلاً با بازار ژانویه بسیار فاصله داریم و هیچ خبری نیست. ما بسیار خوشحالیم، خیلی از بازیکنان خوب کار می‌کنند، اما تفاوت باعث می‌شود که او به کار خود ادامه دهد. این را بدانید که کواراتسخلیا کاملاً غیرقابل انتقال است.»

جونتولی همچنین به شایعات جدید مبنی بر انتقال علاقه ناپولی به خرید کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد در ژانویه پاسخ داد و گفت: «درحال‌حاضر ما واقعاً به برنامه‌های مهم‌تری فکر می‌کنیم، اگر مجبور باشم به بازار فکر کنم، می‌گویم کاری انجام نمی‌دهیم، زیرا نمی‌دانم چه چیزی را باید اصلاح کنم، فعلاً کاری برای انجام دادن وجود ندارد. همه چیز خیلی خوب پیش می‌رود، فعلاً هیچ کاری انجام نخواهیم داد.»

ناپولی روز شنبه مقابل ساسولو در سری‌آ به میدان خواهد رفت، در همین حال، رونالدو امیدوار است که امشب در لیگ اروپا مقابل شریف به میدان برود.

کد خبر 615088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.