مشارکت ۱۴۴۳ ایده در نخستین رویداد «ایده‌پردازی تهران ۱۴۰۴»

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با اشاره به مشارکت بیش از ۱۴۴۳ ایده در رویداد ایده‌پردازی تهران ۱۴۰۴، گفت: از این تعداد ۱۱۵ ایده به مرحله دوم راه‌ یافت و ۱۵ ایده به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، محمدعلی الفت‌پور در اختتامیه نخستین رویداد ایده پردازی تهران ۱۴۰۴، اظهار کرد: بیش از ۱۴۴۳ ایده در این رویداد مشارکت داشت که پس از انجام ارزیابی‌های اولیه تعداد ۱۱۵ ایده به مرحله دوم راه یافت.

وی تصریح کرد: در این رویداد تخصصی و مردمی، دانشگاهیان، کارکنان مدیریت شهری و تمام شهروندان پایتخت و کلانشهرها امکان مشارکت داشتند.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با اشاره به اینکه رویداد ایده پردازی تهران ۱۴۰۴ در پنج محور فرآیند صدور پروانه ساختمان، سازوکارهای جدید درآمد پایدار شهری، مدل و نحوه مشارکت‌های مردمی و اجتماعی در مدیریت شهری، روش‌های خلاقانه و نوین در مدیریت پسماند و بازیافت و طرح‌ها و ایده‌های نو در رفع مساله ترافیک و حمل‌ونقل عمومی برگزار شد، افزود: این رویداد به طور فصلی با عناوین دیگری از اولویت‌های مدیریت شهری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در حوزه ترافیک و حمل‌ونقل عمومی ۲۸۶ ایده، در بخش مشارکت‌های مردمی ۲۵۹ ایده، مدیریت پسماند و بازیافت ۲۷۰ ایده، ساز و کارهای جدید درآمد پایدار ۲۷۶ ایده و صدور پروانه ساختمان ۳۵۲ ایده ارسال شده است.

الفت‌پور با بیان اینکه ایده‌های ارسال شده در دو مرحله توسط ارزیابان متخصص در محورهای مربوطه ارزیابی شده است، گفت: در بخش کارکنان، ارسال ایده از طریق سامانه نظام پیشنهادات انجام شد و ارزیابی نیز از طریق همین سامانه انجام شد

وی با بیان اینکه در بخش مردمی و دانشگاهی ارزیابی توسط ارزیابان تخصصی انجام شده است، تاکید کرد: از ۱۱۵ ایده راه‌یافته به مرحله دوم، ۱۵ ایده به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد و در نهایت سه نفر در این مرحله با انتخاب معاونان شهردار به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند و به عنوان برگزیدگان معرفی می‌شوند.

کد خبر 615084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.