ترور کوردلانه در شاه‌چراغ نشانه ناامیدی دشمن است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهادت ناجوانمردانه جمعی از هموطنان مظلوم در حادثه تروریستی حمله به آستان متبرک شاه‌چراغ (ع) موجب اندوه فراوان شد. این ترور تلخ و کوردلانه، نشانه ناامیدی دشمنان نظام، اسلام و انقلاب از ایجاد اختلال و ناامیدی در میان امت مسلمان و ملت ولایت‌مدار ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _پنجشنبه پنجم آبان‌ماه _در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی آستان متبرک شاه‌چراغ شیراز این حادثه دلخراش را به امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و هموطنان و خانواده‌های شهدای این حادثه تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

«انالله و اناالیه راجعون

شهادت ناجوانمردانه جمعی از هموطنان شریف و مظلوم در حادثه تروریستی حمله به آستان متبرک شاه‌چراغ شیراز موجب تأثر و اندوه فراوان شد. این ترور تلخ و کوردلانه، نشانه ناامیدی دشمنان نظام، اسلام و انقلاب از ایجاد اختلال، یاس و ناامیدی در میان امت مسلمان و ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی و توسل به حرکات غیرانسانی و متوحش برای ضربه وارد کردن به ایران و اسلام است، امید است ملت با بصیرت و آگاه ایران اسلامی با شناخت شرایط حساس کشور و برنامه‌ریزی دشمنان برای القای آشوب و ناامنی در کشور، بار دیگر حمایت و همراهی خود را در حفظ امنیت و صیانت از اسلام و انقلاب به رخ دشمنان این مرز و بوم بکشند.

ضمن تسلیت این حادثه ناگوار و شهادت هموطنان عزیزمان به ساحت مقدس امام زمان، حضرت ولی‌عصر (عج)، نایب برحقش امام خامنه‌ای، خانواده شهدای این حمله تروریستی و ملت شریف ایران، از دستگاه‌های امنیتی و قضائی خواستار برخورد قاطع و جدی با عاملان و مسببان این حادثه شوم هستیم.»

کد خبر 615043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.