نصب آیات قرآن روی اتوبوس‌های شهری اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر امیدبخشی فضای جامعه، گفت: این شرکت با همکاری خیران قرآنی کشور برای نصب آیات قرآن روی اتوبوس‌های شهری اقدام کرده است.

سیدعباس روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به ضروریات مدیریت حمل‌ونقل عمومی شهر در دوران پساکرونا، در صدد برآمدیم تا برای ارائه بهترین خدمات و استقبال از مهرماه با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی ناوگان اتوبوسرانی شهر را آماده‌سازی کنیم که به همین منظور تمام ناوگان از نظر فنی آماده‌سازی شد و ۲۴۰ دستگاه اتوبوس متوقف با تعمیرات اساسی به چرخه بهره‌برداری بازگشت.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر امید بخشی فضای جامعه، ادامه داد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با همکاری خیران قرآنی کشور برای نصب آیات قرآن روی اتوبوس‌های شهری اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه آیات نصب شده روی اتوبوس‌ها با موضوع امیدبخشی در فضای جامعه است، خاطرنشان کرد: همچنین با تلاش و پیگیری‌های بی‌وقفه مسئولان شهری در جهت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، ۵۳ دستگاه اتوبوس کوچک و ۵۶ دستگاه اتوبوس بزرگ خریداری شد و مهرماه امسال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کد خبر 614996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.