سریال آنتن پژمان جمشیدی + بازیگران و زمان پخش نمایش خانگی

آنتن با ژانر کمدی، از سریال های جدید سال ۱۴۰۱ به کارگردانی ابراهیم عامریان است.

به گزارش ایمنا، آنتن یک سریال کمدی، خانوادگی پر مخاطب و محصول سال ۱۴۰۱ با نقش آفرینی بازیگرانی چون پژمان جمشیدی، هادی کاظمی، رؤیا افشار و مرجانه گلچین است که نمایش آن از شهریور در شبکه خانگی شروع شد. کارگردانی و تهیه کنندگی این سریال جذاب را ابراهیم عامریان و نویسندگی آن را حمزه صالح بر عهده داشته است.

داستان سریال آنتن

داستان این سریال در مورد زندگی زنی به نام گوهر، با نقش آفرینی رؤیا افشار است که پس از مرگ همسرش یک سال با پشتکار فراوان درس می‌خواند و در رشته پزشکی قبول می‌شود. این زن پرتلاش پس از قبولی در دانشگاه با نوه خود هم دانشگاهی شده و همین موضوع باعث ایجاد ماجراهای جذاب در خانواده آنها شده است که داستان اصلی فیلم را تشکیل می‌دهد. در واقع در این فیلم سعی شده است که مسائل و مشکلات موجود در دانشگاه به زبان طنز نمایش داده شود.

بازیگران سریال آنتن

ترکیب بازیگران این سریال به نوعی است که نسل‌های مختلف بازیگران در آن نقش آفرینی کرده‌اند. پژمان جمشیدی، هادی کاظمی، رؤیا افشار، مرجانه گلچین، الیکا عبدالرزاقی، نیما مظاهری، بهنام تشکر، نعیمه نظام‌دوست، ارسلان قاسمی، سام نوری، خشایار راد، صحرا اسدالهی، محمدجواد جعفرپور، سمانه منیری، عرفان ابراهیمی، ساره رشیدی، امیر دژاکام، مهیار مجیب، اصغر سمسار زاده و… از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال طنز حضور دارند.

سریال آنتن پژمان جمشیدی + بازیگران و زمان پخش نمایش خانگی

پژمان جمشیدی در سریال آنتن

پژمان جمشیدی در ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. وی از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۸۸ بازیکن فوتبال بود و در پست‌های هافبک و مدافع راست بازی می‌کرد. او در سال ۱۳۹۲ با حضور در فیلم پژمان که به نوعی درباره زندگی خودش بود، در بازیگری شناخته و مطرح شد. پژمان جمشیدی معمولاً در فیلم‌های کمدی در کنار سام درخشانی نقش آفرینی می‌کند و هر دو زوج بازیگری مناسبی برای یکدیگر محسوب می‌شوند. سریال پژمان و فیلم‌های سینمایی تگزاس از معروف ترین فیلم‌های آقای جمشیدی به شمار می‌رود. وی تا کنون سه بار نامزد سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده است.

هادی کاظمی در سریال آنتن

سید هادی کاظمی متولد ۱۳ آبان ۱۳۵۵ در شهر تهران است. وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۵ و با حضور در نقش‌های کوتاه تلویزیونی آغاز کرد. او با نقش آفرینی در فیلم کمدی و خاطره‌انگیز شب‌های برره، با بازی در نقش نظام دو برره برای همیشه در خاطره‌ها ماندگار شد. از دیگر فیلم‌های معروف هادی کاظمی می‌توان به سریال سال‌های دور از خانه، قهوه تلخ، قانون مورفی، به وقت خماری، مصادره، ۵۰ کیلو آلبالو، مرد دو هزار چهره، باغ مظفر، در چشم باد، شاهگوش و… اشاره کرد.

رؤیا افشار در نقش گوهر سریال آنتن

رؤیا افشار بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون است که در سال ۱۳۳۹ در آبادان به دنیا آمد. وی با بازی در فیلم مامان در سال ۱۳۹۸ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

مرجانه گلچین در سریال آنتن

مرجانه دلدار گلچین بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در دوم اسفند ۱۳۴۷ و در شهر تهران به دنیا آمد. او در هنرستان به تحصیل رشته موسیقی پرداخت و در دانشگاه نیز رشته کارگردانی سینما را انتخاب کرد. مرجانه گلچین علاوه بر بازیگری تجربه گویندگی و دوبله را نیز در کارنامه هنری خود ثبت کرده است. وی در سال ۱۳۵۶ وقتی که فقط ۹ سال داشت برای اولین بار جلوی دوربین رفت و پس از آن فعالیت خود را در تئاتر کودکان ادامه داد. شاهگوش، موچین، بوتیمار، دزد و پلیس، سه دونگ سه دونگ، دارا و ندار، شمس‌العماره، بزنگاه و … برخی از فیلم‌هایی است که این بازیگر توانا در آنها ایفای نقش کرده است.

سریال آنتن پژمان جمشیدی + بازیگران و زمان پخش نمایش خانگی

کارگردان سریال آنتن

ابراهیم عامریان کارگردان و تهیه کننده سریال آنتن است. وی در اول اسفند ۱۳۶۰ در شیراز به دنیا آمد و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۹۴ به عنوان مجری طرح و مدیر تولید فیلم «من سالوادور نیستم» آغاز کرد. عامریان تجربه تهیه کنندگی فیلم‌های معروف و پر مخاطب تگزاس ۱ و ۲، دینامیت، نارگیل و انفرادی را در کارنامه خود دارد و سریال آنتن اولین تجربه کارگردانی وی به شمار می‌رود.

عوامل سریال آنتن

نویسنده حمزه صالحی
آهنگساز امیر توسلی
مدیر فیلم‌برداری سید میلاد حسینی
تدوین حسن ایوبی
خواننده تیتراژ امین بانی
گریم میشا جودت
طراح صحنه جهانگیر میرزاجانی
طراح لباس مهناز غنی
صدا گذار حسین ابوالصدق
صدا بردار منصور شهبازی

زمان پخش سریال آنتن

پخش سریال کمدی آنتن از روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ در سایت نماوا آغاز شد و از آن پس در روز چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۰ قسمت جدید این سریال منتشر می‌شود.

سریال آنتن چند قسمت است؟

به گفته تولیدکنندگان سریال آنتن، این سریال در ۱۲ قسمت حدوداً یک ساعته تهیه و تولید شده است.

کد خبر 614988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.