مخبر: پاسخی کوبنده در انتظار حامیان و آمران اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ خواهد بود

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به حادثه تروریستی امروز در شاهچراغ، گفت: حامیان این عملیات کثیف و گروه‌های تکفیری پشت صحنه جنایت هولناک در حرم شاهچراغ باید بدانند که قطعا پاسخی محکم و کوبنده در انتظار آنان خواهد بود و قلب مردم و شیعیان عزیز بیش از پیش با مکتب اهل بیت(ع) گره خواهد خورد.

به گزارش ایمنا، محمد مخبر با تسلیت به شهادت رسیدن جمعی از زوار و هموطنان عزیزمان در عملیات تروریستی در حرم احمدبن موسی (ع) شاهچراغ، اظهار کرد: عاملان، آمران و حامیان این حادثه تلخ و جان‌سوز با اقدام علیه مردم و کودکان بی‌گناه و ریختن خون زائران سومین حرم اهل بیت (ع)، بار دیگر خوی درندگی و ذات پلید خود را به نمایش گذاشتند و چهره واقعی نظام سلطه و دشمنان ملت ایران به جهانیان معرفی شد.

معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: حامیان این عملیات کثیف و گروه‌های تکفیری پشت صحنه این جنایت هولناک باید بدانند که قطعاً پاسخی محکم و کوبنده در انتظار آنان خواهد بود و قلب مردم و شیعیان عزیز بیش از پیش با مکتب اهل بیت (ع) گره خواهد خورد.

مخبر در پایان از خداوند برای مصدومان این حادثه شفای عاجل و برای شهدا علو درجات را مسئلت کرد و به خانواده‌های آن‌ها صمیمانه تسلیت گفت.

شمار شهدای اقدام تروریستی عصر چهارشنبه حرم مطهر شاهچراغ (ع) به گفته معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس ۱۵ نفر و تعداد زخمی‌ها ۲۷ نفر است.

منبع: ایرنا

کد خبر 614983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.