جذب سهمیه جدید برای تامین بیمه تاکسیرانان

شهردار خمین با اشاره به فعالیت ۳۵۰ تاکسی در سطح شهر، گفت: درحال‌حاضر حدود ۵۰ نفر از رانندگان تاکسی که مشغول فعالیت هستند، بیمه تامین اجتماعی ندارند و در تلاش برای جذب سهمیه جدید هستیم.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه از سال ۱۳۹۳ با توجه به بسته‌شدن سایت بیمه تأمین اجتماعی برای استفاده رانندگان از محل هدفمندی یارانه‌های دولتی، راننده جدیدی بیمه نشده است، اظهار کرد: پیگیری‌هایی انجام دادیم و امیدواریم بتوانیم راننده‌های جدیدی را برای دریافت خدمات بیمه معرفی کنیم.

وی افزود: درحال‌حاضر حدود ۵۰ نفر از رانندگان تاکسی که مشغول فعالیت هستند، بیمه تأمین اجتماعی ندارند که این خود یک مشکل است.

شهردار خمین خاطرنشان کرد: بعضی رانندگان وانت‌بارها و تاکسی‌ها با توجه به شرایط جدید نتوانستند از یارانه و بیمه برخوردار شوند، پیگیری‌هایی در این خصوص انجام داده‌ایم و لیست‌های جدیدی برای اتحادیه تاکسیرانی شهری کشوری ارسال کرده‌ایم تا بتوانیم سهمیه جدید جذب کنیم.

احمدی تصریح کرد: درحال‌حاضر ۳۰۵ دستگاه تاکسی زیر نظر سازمان تاکسیرانی فعالیت دارد و مسافران را در سطح شهر جابه‌جا می‌کند؛ رانندگان با توجه به حجم تاکسی‌ها و وضعیت درآمدی شهروندان، علی‌رغم میل باطنی به حمل‌ونقل مسافر گرایش پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰۰ راننده آژانس، اسنپ و ماکسیم در سطح شهر فعالیت می‌کنند، گفت: تاکسی عمومی متعلق به شهروندان و یک خانه امن برای آنان است؛ بنابراین به مردم توصیه می‌کنم از این سرویس حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

کد خبر 614973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.