مدیران صنعتی کشور مدیران بحران هستند

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت:با یک واحد تولیدی به دلیل داشتن گازوئیل در مجموعه خود برخورد شده است. این در حالی است که مدیران صنعتی ما مدیران بحران هستند زیرا در شرایط دشوار اقتصادی فعلی در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شامگاه امروز_ چهارشنبه_ چهارم آبان ماه_ سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی در آئین نکوداشت صنعت و معدن استان اصفهان اظهار کرد: کارگران انسان‌هایی شریف هستند و نباید اجازه داد تا آن‌ها تحت تأثیر شرایط دشوار اقتصادی قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: پیش بینی شده بود با افزایش حقوقی که وزارت کار مصوب کرده است بسیاری از کسب و کارها ریزش نیرو داشته باشند. این در حالی است که رشد قابل توجهی از نظر نیروی انسانی در استان رقم خورده است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه صنعتگران با ناملامیتی‌های متعددی مواجه می‌شوند، گفت: با یک واحد تولیدی به دلیل داشتن گازوئیل در مجموعه خود برخورد شده است. این در حالی است که مدیران صنعتی ما مدیران بحران هستند زیرا در شرایط دشوار اقتصادی فعلی در حال فعالیت هستند.

سهل‌آبادی با بیان اینکه فشارهایی که بخش صنایع کشور وارد می‌شود عمدتاً آنها را به مخاطره می‌اندازد، گفت: در ارتباط با شرکت شهرک‌ها به ویژه در تأمین زمین بسیاری از صنعتگران در توسعه و ارتقای واحدهای صنعتی با مشکل مواجه هستند.

در استیضاح وزیر صمت باید با تأمل رفتار شود

وی با بیان اینکه در مورد استیضاح وزیر صمت باید با تأمل رفتار شود، خاطر نشان کرد: در یکسالی که وزیر صمت اداره این وزارتخانه را برعهده گرفته است چندین بار نسبت به عملکرد این فرد حمله شده است. در صورتی که او فرمانده ارشد صنعت است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران تصریح کرد: درواقع وقتی هرروز مخاطره تعویض یا استیضاح مطرح است جامعه صنعتی کشور آسیب فراوانی می‌بیند.

کد خبر 614957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.