ستارگان سال‌های دور تیم‌ملی، میهمانان ویژه قطر در جام‌جهانی

حمید درخشان، ابراهیم قاسم‌پور و جواد نکونام ملی‌پوشان اسبق تیم‌ملی فوتبال و مربیان حال‌حاضر کشورمان، میهمانان ویژه جام‌جهانی ۲۰۲۲ توسط فدراسیون فوتبال قطر لقب گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در شرایطی که کمتر از یک‌ماه به شروع جام‌جهانی ۲۰۲۲ در قطر باقی‌مانده است، فدراسیون فوتبال این کشور طی نامه‌ای رسمی از سه پیشکسوت ایران برای حضور در این مسابقات جهت تماشا و کارشناسی آن دعوت به‌عمل آورده است.

بر این اساس جواد نکونام، ابراهیم قاسم‌پور و حمید درخشان از سوی فدراسیون فوتبال قطر برای حضور در این تورنمنت دعوت شده‌اند تا علاوه‌بر تماشای دیدارهای جام‌جهانی، بازی‌های این تورنمنت را نیز کارشناسی کنند.

به گزارش ایمنا، این سه پیشکسوت فوتبال ایران سابقه حضور در لیگ‌ستارگان کشور قطر را در کارنامه خود دارند و به‌همین دلیل است که از طرف فدراسیون فوتبال این کشور به جام‌جهانی ۲۰۲۲ دعوت شده‌اند.

البته به‌جز حمید درخشان و ابراهیم قاسم‌پور، جواد نکونام تنها شخصی به‌شمار می‌رود که همچنان فرصت این را دارد تا به‌عنوان دستیار کارلوس کی‌روش و همچنین مربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان، ایران را در رقابت‌های جام‌جهانی همراهی کند اما تا این‌لحظه به پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران جواب منفی داده است.

کد خبر 614931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.