مسیر توسعه بازار از نمایشگاه می‌گذرد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: مسیر توسعه بازار از نمایشگاه می‌گذرد، بنابراین اگر حوزه نمایشگاهی در ارتباط با واحدهای صنعتی تقویت شود، شاهد توسعه بازار خواهیم بود، لذا شرکت شهرک‌های صنعتی استان از حضور کارآفرینان و مدیران شرکت‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول سواری امروز _چهارشنبه چهارم آبان‌ماه_ در آئین افتتاح دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق، اتوماسیون صنعتی، اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان به دنبال تخصصی شدن شهرک‌های صنعتی است.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان در محدوده شهرستان خمینی‌شهر، شهرک برق و الکترونیک ایجاد شده است و ظرفیت پذیرش ۱۱۵ واحد صنعتی را دارد، افزود: این شهرک به شهرک علمی تحقیقاتی نزدیک است و شرایطی فراهم شده است تا شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در این شهرک صنعتی مستقر شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: با حضور دانش‌بنیان‌ها شهرک‌های صنعتی پیشران‌های استان خواهند شد، در همین راستا امسال ۶۰۰ پلاک در شهرک‌های صنعتی مختلف به شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص یافت.

سواری اضافه کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان ۶۶ عنوان برنامه به شکل نرم‌افزاری اجرایی می‌کند که از جمله آن می‌توان به برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و حمایت از شرکت‌های مستقر در شهرک برای شرکت در نمایشگاه‌ها اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: مسیر توسعه بازار از نمایشگاه می‌گذرد، بنابراین اگر حوزه نمایشگاهی در ارتباط با واحدهای صنعتی تقویت شود، شاهد توسعه بازار خواهیم بود، لذا شرکت شهرک‌های صنعتی استان از حضور کارآفرینان و مدیران شرکت‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی حمایت می‌کند.

به گزارش ایمنا، دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع برق و اتوماسیون صنعتی در محل برگزاری نمایشگاه‌های اصفهان از چهارم آبان‌ماه فعالیت خود را آغاز کرد و شرایطی را فراهم می‌آورد تا واحدهای تولیدی، جدیدترین تجهیزات، خدمات و کالاهای خود را در معرض دید بازدید کنندگان، متخصصان، کارشناسان و علاقه‌مندان به رویدادهای نمایشگاهی و فعالان این حوزه قرار دهد.

در این نمایشگاه ۱۲۰ شرکت فعال و مطرح از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، تهران، قزوین، خراسان رضوی، یزد و استان البرز در طول چهار روز برگزاری این رویداد نمایشگاهی تخصصی آخرین توانایی‌هایی خود را به نمایش می‌گذارند.

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی در فضایی بالغ بر شش هزار مترمربع و با هدف شناسایی و توانایی صنعتگران برق، ارائه ظرفیت‌های تولیدکنندگان تجهیزات برق خانگی و صنعتی و شناخت نیازهای بازار برق کشور برگزار می‌شود.

از برندهای مطرح که در این رویداد تخصصی نمایشگاهی حضور دارند، می‌توان به شرکت مپنا، گروه ماد، یکتا افروز، برنا الکترونیک، سپاهان تابلو، شیوا امواج و آرین نیرو اشاره کرد؛ در این دوره از نمایشگاه صنعت برق شاهد حضور نمایندگی‌هایی از کشورهای جمهوری چک، انگلستان، چین، مالزی، آلمان، اسپانیا، ترکیه، ژاپن، کره جنوبی و ایتالیا هستیم.

این نمایشگاه با مشارکت، همکاری و هم‌اندیشی تأثیرگذارترین کانون‌های صنعت برق کشور از جمله شرکت توزیع برق استان اصفهان، انجمن همگن برق و الکترونیک اصفهان، سندیکای صنعت برق ایران، انجمن‌های صنفی اتوماسیون صنعتی ایران، انجمن تولید کنندگان کنترل و ابزار دقیق، اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان الکتریک و الکترونیک اصفهان برگزار خواهد شد.

دوازدهمین نمایشگاه صنعت برق و اتوماسیون صنعتی از چهارم تا هفتم آبان‌ماه در ساعات ۱۵ تا ۲۱ واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت میزبان علاقه‌مندان و متخصصان صنایع برق خواهد بود.

کد خبر 614910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.