مهاجرت صنعتگران و سرمایه‌گذاران اصفهان به دیگر استان‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: بسیاری از صنعتگران اصفهانی محصولات خود را به سایر استان‌ها صادر کرده‌اند یا در سایر استان‌ها سرمایه گذاری می‌کنند به نحوی که دیگران میزبان آنها شده‌اند، از این رو باید با پذیرفتن و رفع دغدغه‌های صنعتگران جایگاه صنعت برق را در استان ارتقا دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید علاقمندان امروز _چهارشنبه چهارم آبان‌ماه_ در آئین افتتاح دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق، اتوماسیون صنعتی، اظهار کرد: جریان برق جربان زندگی است، اگر جریان برق نباشد قلب تپنده زندگی ما در دنیای امروز، از کار می‌افتد، تداوم وجود صنعت، کشاورزی، منازل و ادارات با جریان برق گره خورده است. نمی‌توان جریان برق را متوقف کرد و باید با آن همراه شویم.

وی افزود: برق به عنوان یکی از پاک‌ترین منابع، در اختیار ما است که باید آن را به سمت بهره‌وری هدایت کنیم. باید بتوانیم با حداکثر بهره‌وری و حداقل تلفات برق را مصرف کنیم و درست مصرف کردن را یاد بگیریم؛ مصرف برق باید به سمت صنایع و کشاورزی مولد سوق داده شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با بیان اینکه این استان حدود ۱۰ درصد از تولید برق کشور و مصرف آن را در اختیار دارد. ادامه داد: صنایع می‌توانند بیشترین نقش را برای تبدیل اصفهان به استانی سرآمد در بهره‌وری و تولید تجهیزات و همزمان مصرف برق، ایفا کنند.

علاقمندان اضافه کرد: بسیاری از صنعتگران اصفهانی محصولات خود را به سایر استان‌ها صادر کرده‌اند یا در سایر استان‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند به نحوی که دیگران میزبان صنعتگران اصفهانی شده‌اند، از این رو باید با پذیرفتن و رفع دغدغه‌های صنعتگران جایگاه صنعت برق را در استان ارتقا دهیم.

وی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز آمادگی پذیرش صنایع مختلف به ویژه فعالان صنعت برق را داشته است و امیدواریم بتوانیم زیرساخت لازم برای حضور آنها را نیز فراهم کنیم.

در ادامه احمدرضا طحانیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان نیز در این آئین، گفت: بیش از ۱۲۰ شرکت از هشت استان کشور ۱۰ نمایندگی و برند معتبر جهانی در این نمایشگاه حضور دارند که امیدواریم این نمایشگاه در نشان دادن توانمندی‌ها و رونق بخشی به فعالیت فعالان این صنعت تأثیرگذار باشد تا بتوانیم کیفیت تولیدات داخلی در حوزه صنعت برق کشور را به جهانیان نشان دهیم.

کد خبر 614908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.