بردیف: نبود هواداران یک فقدان است/ در تعطیلات برای برپایی اردو به ترکیه و امارات می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: نگرانی‌هایی درباره شرایط تیم‌مان وجود دارد، اما بهتر خواهیم شد و به‌همین منظور در حین برگزاری جام‌جهانی دو اردو در کشورهای ترکیه و امارات برپا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قربان بردیف در خصوص دیدار فردای تیم فوتبال تراکتور تبریز برابر ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ‌برتر، اظهار کرد: ملوانی‌ها بازی‌های خوبی را در حمله و دفاع انجام می‌دهند و در پرسینگ خوب هستند؛ همچنین چند بازیکن مطرح و خیلی‌خوب دارد و از همین‌رو مطمئنم فردا بازی سختی مقابل‌شان خواهیم داشت.

وی در رابطه با محرومیت محمدرضا اخباری به‌دلیل اخراج در بازی هفته گذشته با سپاهان و غیبت در جدال برابر ملوان افزود: «قبلاً فکرش را کرده بودیم که اگر اتفاقی برای دروازه‌بان بیفتد باید چه کنیم؛ طبق نقشه‌هایی که قبلاً داشتیم بازی هجومی خودمان را انجام می‌دهیم، اخباری یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران است. بازیکنانی‌که اکنون درون دروازه داریم می‌توانند به‌خوبی برایمان بازی کنند؛ البته به‌خاطر تجربه کم‌شان کمی نگرانی داریم. خداراشکر می‌کنم که توانستیم آن‌ها را به سطح خوبی برسانیم.»

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز تصریح کرد: دو اردو برای تعطیلات در حین مسابقات جام‌جهانی داریم که اولی در ترکیه و دومی در امارات خواهد بود؛ دو تمرین دوره‌ای برای چهارده روز خواهیم داشت، در آنجا بازی‌های دوستانه‌ای انجام می‌دهیم. بدون‌شک نگرانی‌هایی وجود دارد اما مطمئنم خوب عمل می‌کنیم.

بردیف در رابطه با وضعیت فعلی خط‌دفاعی تراکتور خاطرنشان کرد: برای اینکه دفاع‌مان بتواند مستحکم و هماهنگ باشد به زمان احتیاج داریم. در بازی‌های ابتدایی فصل دریافت گل و اشتباهات بازیکنان طبیعی است؛ سوای نتایج، بازیکنان سعی می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند و همچنین مطمئنم ما بهتر خواهیم شد.

وی ضمن اشاره به اینکه در بازی فردا کیانی، قنبری، عباسی و آریاکیا را همراه خود نخواهند داشت، درباره وضعیت کاوه رضایی گفت: فکر می‌کنم بعد از مصدومیت، کاوه به شرایط اولیه برگشته و توانسته خودش را برساند. هر زمان که لازم باشد می‌توانم او را به بازیکنانم اضافه کنم، اما برای بازی مقابل ملوان باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره دیدار فردا اظهار کرد: باید ببینیم تیم حریف چه تاکتیکی دارد؛ اگر از اول کار به پرس روی آوردند ما تاکتیک خاص خودمان را پیاده می‌کنیم. این یک روش بازی با چاشنی جابه‌جایی خواهد بود. ملوان تیمی نیست که ۹۰ دقیقه فقط در زمین خودش بازی کند، قسمت عقب و جلوی پرسینگ را همیشه حفظ خواهد کرد.

بردیف در رابطه با بدون تماشاگر بودن بازی خاطرنشان کرد: نبود هواداران برای ما غیرطبیعی است. هوادار برای ما یاز دوازدهم است که قدرتش را در زمین به تیم تزریق می‌کند، نبود آن‌ها برای ما یک فقدان است.

کد خبر 614907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.