گیتی‌پسند ۳ _ هورسان رامسر صفر/ قرمزپوشان فاتح بازی خانگی

گیتی‌پسند در سه ست متوالی موفق شد هورسان رامسر را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال گیتی‌پسند و هورسان رامسر امروز _چهارشنبه چهارم آبان‌ماه_ در هفته ششم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ رو در روی هم قرار گرفتند که بازی با نتیجه سه بر صفر به سود گیتی‌پسند تمام شد.

اسامی بازیکنان گیتی پسند: محمد بربست، نیما نظرپور، مصطفی رئیسیان، مصطفی نجفی، محمد باقری، ادریس دانشور، رمضان صحبتی، مهران توانا، امیر کرمی، مرصاد آقاجانی، مجید ریگی، محمد مشیدی، علی باقری و شادمهر کمائی.

سرمربی: سعید عقیلی

اسامی بازیکنان هورسان رامسر: فرهاد سال افزون، داوود شکیبا، کیاوش حیدری، پوریا علیزاده، محمدکاظم غفاری، بهنام حاجی‌پور، علیرضا شاه‌علی، شایان شاهسوند، محمد صادقی، امیرحسین ساداتی، ابوالحسن خاکی‌زاده، ناصر رحیمی‌پناه، محسن سفید آبی و علی زارع.

سرمربی: رحمان محمدی راد

ست اول: گیتی پسند سه امتیاز پیش افتاد، هورسانی‌ها اجازه نمی‌دهند اختلاف امتیاز زیاد شود. شاگردان محمدی راد با جبران امتیازات، یک امتیاز هم پیش افتادند و عقیلی درخواست تایم استراحت کرد. دو تیم پایاپای پیش می‌روند و به راحتی امتیاز نمی‌دهند. بازی ۱۸ بر ۱۷ به نفع گیتی پسند شد که هورسان تایم استراحت گرفت تا اختلاف امتیاز بیشتر نشود. شاهسوند به سختی اسپک بر بست را برگشت داد، اما در ادامه خود بربست با آبشاری دیگر امتیازگیری کرد. گیتی پسند به امتیاز ۲۰ رسید، بربست قرمزپوشان اصفهان را ۴ امتیاز پیش انداخت. گیتی پسند به امتیاز ۲۴ رسید و در نهایت این ست با تمام تلاش هورسانی‌ها، با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع گیتی پسند تمام شد.

ست دوم: هورسان دو امتیاز پیش افتاد، اما بازیکن این تیم سرویس خود را به تور زد تا اختلاف امتیاز کم شود. هورسان دو امتیاز عقب افتاد و محمدی راد در خواست تایم استراحت کرد. شاگردان عقیلی اختلاف امتیاز را حفظ کردند، اما این هورسانی‌ها هستند که با یک بازی منطقی اختلاف را به عدد یک کاهش دادند تا این بار قرمزها تایم استراحت بگیرند. اسپک بربست به بیرون رفت و بازی در امتیاز ۱۲ به تساوی رسید. پس از یک رالی امتیاز سیزدهم برای هورسان ثبت شد، طی اعتراضات رحمان محمدی راد به داوری این مربی توسط داور اخراج شد. این مربی از زمین بیرون نمی‌رود و در نهایت بازی پس از ۱۵ دقیقه تأخیر از سر گرفته شد. گیتی پسند به امتیاز ۲۰ رسید، هورسانی‌ها اختلاف را کم کردند تا بازهم عقیلی تایم استراحت بگیرد. در نهایت ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود گیتی پسند تمام شد.

ست سوم: گیتی پسند خیلی زود ۴ امتیاز پیش افتاد و محمدی راد تایم استراحت گرفت. هورسانی‌ها اختلاف امتیاز را به عدد یک کاهش دادند. بازی با نتیجه ۱۳ بر ۱۰ به نفع گیتی پسند شد و هورسانی ها دومین وقت استراحت خود را درخواست کردند. شاگردان محمدی راد به تلاش خود ادامه می‌دهند، اسپک بربست گیتی پسند را سه امتیاز پیش انداخت. بین بازیکنان دوتیم درگیری پیش آمد که شاهسوند کارت قرمز دریافت کرد. گیتی پسند در این ست هم زود تر از هورسان به امتیاز ۲۰ رسید و در نهایت بازی با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود گیتی پسند تمام شد.

کد خبر 614905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.