نکونام صددرصد به کار خود در فولاد ادامه می‌دهد

حمیدرضا رجبی گفت: جواد نکونام در سال‌های اخیر از تیم‌های باشگاهی و تیم‌ملی ایران پیشنهاداتی دریافت کرده و شاید روزی سرمربی آن تیم‌ها شود اما در حال‌حاضر سرمربی فولاد است و صددرصد به کارش ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا رجبی پیش از دیدار تیم فوتبال فولاد خوزستان برابر گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته یازدهم لیگ‌برتر در کنفرانس‌خبری، اظهار کرد: فردا بازی خیلی سختی را داریم، گل‌گهری‌ها تیمی هستند که از نظر تاکتیکی ساختار خوبی دارند، از نظر امکانات و ساختار باشگاهی نیز تیم خیلی خوبی هستند و در سه فصل گذشته، سرمایه‌گذاری خوبی در فوتبال داشته‌اند؛ گل‌گهر مهره‌های باکیفیتی را جذب کرده است که در این چندسال، کنار هم بازی می‌کنند و تیم خوبی دارند.

وی افزود: در مورد تیم خودمان نیز باید بگویم که ما هم تیم فولاد هستیم. تیمی‌که در چند سال اخیر، جام‌های زیادی را دریافت و سهمیه آسیا را کسب کرده است و از نظر فوتبالی جزو تیم‌هایی است که با ساختار دفاعی و حمله‌ای خوبی بازی می‌کند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: در مورد بازی باید بگویم که تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم، نقاط ضعف و قوت‌شان را می‌دانیم و روی این مسئله کار کرده‌ایم. امیدوار هستیم در بازی فردا با انجام یک بازی منطقی، خوب و روان، نتیجه دلخواه‌مان را کسب کنیم.

رجبی در خصوص نتایج فولاد تا به اینجای فصل اینگونه توضیح داد: بعد از دو پنجره بسته‌ای که در سال‌های گذشته داشتیم، امسال توانستیم نفرات خوبی را جذب کنیم. فکر می‌کنم هفت تا هشت بازیکن جدید در ابتدای فصل به تیم ما اضافه شد و بازیکنان باکیفیتی آمدند. قبول دارم که ما تا اینجای لیگ نتیجه دلخواه را نگرفته‌ایم؛ شاید یک‌سری مشکلات فنی داریم و بدشانسی‌هایی نیز گریبان‌گیر تیم ما شده است که آن نتیجه دلخواه را کسب نکرده‌ایم.

وی تصریح کرد: فولاد در سال‌های گذشته نشان داده که همیشه با گذشت زمان، از نظر هماهنگی و بحث تاکتیکی بهتر کار کرده است. من این قول را به شما می‌دهم که تیم ما بهتر خواهد شد؛ به هماهنگی بیشتری بین بچه‌ها نیاز است. کادر فنی از لحاظ فنی و بازیکنان نیز در داخل زمین و کل تیم باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم؛ امیدوار هستم که در نیم فصل دوم و در ادامه لیگ، نتایج خیلی بهتری بگیریم و بتوانیم هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

مربی تیم فوتبال فولاد در پاسخ به این سوال که پیشنهادات نکونام از تیم‌ملی و سایر باشگاه‌ها در نهایت به کجا خواهد انجامید، اظهار کرد: باید بگویم که «نکونام» در یکی دو سال گذشته پیشنهادات خوبی از تیم‌ملی و تیم‌های باشگاهی داشته است، مصاحبه‌ای که باشگاه و خود ایشان انجام دادند، بر این معنی بود که دوست داشتند در تیم فولاد بمانند و بتواند با قدرت کارشان را ادامه دهند و اهداف بزرگ این باشگاه را ادامه دهند.

وی ادامه داد: ایشان خودشان باید بعضی سوالات را پاسخ دهند، اما باید این را بگویم که نکونام صددرصد با قدرت کامل در تیم فولاد می‌ماند و کار خود را انجام می‌دهد؛ او از سرمایه‌های آینده این مملکت است و روزی سرمربی تیم‌ملی خواهد شد، اما در حال‌حاضر تمرکز نکونام روی تیم فولاد است.

کد خبر 614903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.