اتمام طرح همسان‌سازی قبور بهشت سکینه (س) تا پایان سال

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با بیان اینکه تاکنون همسان‌سازی ۱۳ قطعه از قبور آرامستان بهشت سکینه(س) به اتمام رسیده است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، این طرح تا پایان سال به پایان می‌رسد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کرج، محمد محمودی‌نژاد اظهار کرد: طی چند ماه گذشته گزارش‌هایی مبنی بر وجود موانع تردد در قطعات مختلف آرامستان بهشت سکینه (س) که رفت‌وآمد را برای شهروندان به خصوص جانبازان و معلولان، نابینایان و افراد مسن دشوار و با مشکل مواجه کرده بود، دریافت کردیم.

وی ادامه داد: برخی از خانواده‌های متوفی بدون دریافت مجوز و برخلاف تعهدات اقدام به نصب سنگ مزار با ارتفاع غیرمتعارف و کتیبه‌های غیراستاندارد در قطعات مختلف کردند که باعث بروز مشکلاتی برای زائران اهل قبور شده است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج تصریح کرد: برای رفع این مشکلات از مدتی قبل طرح همسان‌سازی قبور در بهشت سکینه (س) اجرایی شده است، این طرح با اولویت قطعات تازه احداث اجرایی شده و تا کنون همسان‌سازی حدود ۱۳ قطعه به پایان رسیده است.

وی گفت: همسان‌سازی قطعات قدیمی به دلیل ساختاری که دارند کندتر از قطعات جدید انجام می‌شود، اما طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این طرح تا پایان سال به پایان می‌رسد.

کد خبر 614886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.