بسته حمایتی شورای شهر هال برای ساکنان

شورای شهر هال بسته معیشتی قابل‌ توجهی را برای حمایت از ساکنان شهر در برابر بحران هزینه‌های زندگی ارائه کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر هال بار دیگر یک بسته کمک مالی به ارزش ۴۰۰ پوند در اختیار ساکنان شهر قرار داد تا از آن‌ها در برابر بحران هزینه‌های زندگی حمایت کند. شورا اعلام کرد که تمام خانوارهای شهر این بسته را دریافت خواهند کرد. تیم مسئول شورا، خدمات تخصصی خود را با هدف اصلی کاهش تعداد افرادی که با کمبود سوخت مواجه هستند، افزایش بهره‌وری انرژی خانگی و بهبود گرمای مقرون‌به‌صرفه در شهر ارائه می‌دهد و راهنمایی‌های لازم را برای نحوه بهره‌برداری از کمک‌های مالی تخصیص داده شده برای بهبود عایق‌کاری خانه‌ها در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

شورای شهر همچنین اعلام کرد برای مستأجرانی که در پرداخت اجاره‌بهای منازل خود با مشکل مواجه هستند، بسته کمکی مجزایی برای پشتیبانی در این بخش تعبیه شده و شماره‌هایی برای تماس افراد نیازمند به این بسته اختصاص یافته است. شورا از این افراد خواست که در اسرع وقت با شماره‌های اختصاص‌یافته تماس بگیرند؛ چراکه قرار است مطابق با تعداد افراد نیازمند به بسته حمایتی اجاره‌بها، در مورد سایر اقداماتی که می‌توان در راستای حمایت از مردم فراهم کرد، جزئیات بانک‌های مواد غذایی محلی و نحوه و مکان دسترسی به آن‌ها برنامه‌ریزی مجدد انجام شود.

شورای شهر هال خاطرنشان کرد که با بهره‌گیری از بودجه وزارت آموزش (DfE)، برنامه تعطیلات سالم طی تعطیلات مدرسه در طول کریسمس ارائه خواهد شد که مشارکت در آن برای همه آزاد است. در این جلسات فعالیتی رایگان، غذای مغذی نیز ارائه می‌شود. این برنامه برای پر کردن شکاف باقی‌مانده در زمانی طراحی شده است که وعده‌های غذایی رایگان مدرسه در دسترس نیست و از سوی دیگر امکان برگزاری جلسات بسیار متنوعی برای کودکان و نوجوانان وجود دارد.

شورای شهر هال جلسات آشپزی با بودجه رایگان نیز برگزار خواهد کرد که به افراد کمک می‌کند مهارت‌های آشپزی خود را توسعه دهند. علاوه بر این افرادی که معمولاً وعده‌های غذایی رایگان در مدرسه دریافت می‌کنند، در طول تعطیلات مدرسه کوپن‌های غذایی ۱۵ پوندی در هفته دریافت خواهند کرد.

شورای شهر اعلام کرد که در این تعطیلات، دسترسی به اینترنت در کتابخانه‌ها و مرکز کودکان، مراکز خدمات مشتریان و مرکز شهر به‌واسطه اجرای طرح وای‌فای عمومی شورا رایگان خواهد بود.

کد خبر 614869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.