نیاز منطقه خرید چلمزلی‌وود به دگرگونی‌های بزرگ

شورای شهر چلمزلی‌وود اعلام کرد که در بررسی‌های اخیر تحت عملیات عمده بهبود مناطق شهری مشخص شد منطقه خرید این شهر نیازمند تغییرات اساسی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر چلمزلی‌وود قرار است تحت عملیات عمده بهبود مناطق شهری به بازسازی و بهسازی شهر اقدام کند و در این راستا به تحقیق و بررسی در مناطق مختلف شهری پرداخته است؛ در این میان نیز مشخص شد که منطقه خرید این شهر نیازمند تغییرات اساسی است. رئیس شورای شهر پیش از این گفته بود که تغییر این منطقه یک وظیفه دلهره‌آور است، اما فرصت‌های جدیدی را برای مردم شمال منطقه ایجاد می‌کند.

منطقه خرید چلمزلی‌وود در سال ۲۰۰۸ طی یک برنامه توسعه و نوسازی ۴۰ میلیون پوند بودجه دریافت کرد و پس از آن بنا بر تحقیقات مشخص شد پس از سال‌ها گرفتار بودن در چنگال رفتارهای ضداجتماعی و جرم و جنایت، شاهد بهبودهای قابل‌توجهی بوده و حتی بخش‌هایی از املاک موجود در آن به‌منظور ایجاد دگرگونی‌های بلندپروازانه در راستای تضمین سرزندگی برای آینده منطقه اصلی خرید بهسازی شده است.

شورای شهر پس از گذشت چندین سال از این بهبودی، طی طرح جامع خود برای بهبود مناطق شهری در صدد حصول اطمینان از پابرجا بودن منطقه برآمد و به بازدید از آن پرداخت. در این بازدید شورا دریافت که منطقه از لحاظ فیزیکی و ظاهری در وضعیت بسیار مناسبی نسبت به شش سال گذشته خود به سر می‌برد و تغییرات حاصل‌شده به بهترین نحو ممکن حفظ شده است، با این وجود نیاز مبرمی به مدیریت بهتر و امنیت بیشتر منطقه احساس می‌شود.

چلمزلی‌وود شهری است که در سال ۱۹۷۰ در راستای پاسخگویی به تقاضای مسکن و برای «برانگیختن حس وحدت و هماهنگی» در جامعه طراحی شد. بر مبنای همین گذشته ساکنان امروزی آن بسیار مراقب یکدیگر هستند اما رکود در صنایع تولیدی و متعاقب آن بیکاری منجر به وارد آمدن آسیب‌های شدید به این منطقه شده است و به‌رغم بهبودهای ظاهری، فعالیت باندها و نرخ جرم و جنایت هنوز در آن بالا است.

شورای شهر در تحقیقات خود دریافت که منطقه خرید چلمزلی‌وود شاهد نرخ بالای فعالیت گسترده باندها، همچنین سوءمصرف مواد مخدر و الکل است و هرچند یک شرکت اجتماعی قوی دارد که از زنان و دختران حمایت می‌کند و با به ارمغان آوردن امنیت بیشتر و یک تیم قوی در منطقه، شرایط این مرکز را به‌طور عمده بهبود بخشیده است، هنوز اقدامات بیشتری برای این منطقه کوچک اما بسیار شلوغ نیاز است.

بسیاری از صاحبان کسب‌وکار در منطقه خرید چلمزلی‌وود، به‌رغم تیم امنیتی عالی آن، طی ماه‌های گذشته به نقل مکان از آن مجبور شده‌اند که این امر به توصیف خود آن‌ها با آرامش روحی بیشتری همراه بوده اما نگرانی‌های چشمگیری را در زمینه استطاعت مالی برای پرداخت قبوض انرژی و هزینه‌های کسب‌وکار برای آن‌ها به‌دنبال داشته است، به‌ویژه که قبوض ۲۰ پوندی انرژی در تابستان هم‌اکنون به ۱۸۰ پوند در ماه افزایش یافته است. از سوی دیگر با توجه به تجمع بخش عمده‌ای از مشتریان در مرکز خرید برای تأمین مایحتاج خود، افرادی که از آن نقل‌ مکان کرده‌اند با کاهش چشمگیر درآمد خود مواجه بوده‌اند.

شورای شهر چلمزلی‌وود تلاش بسیاری برای ایجاد احساس امنیت در میان ساکنان و صاحبان کسب‌وکار در منطقه خرید شهر انجام داده است، با این حال این شهر دارای نقاط محروم زیادی است که به اقداماتی فراتر از تعمیر و رنگ کردن نیاز دارد و منطقه خرید چلمزلی‌وود به‌شدت نیازمند دگرگونی‌های اساسی فراتر از آن چیزی است که تاکنون به‌کار گرفته است.

کد خبر 614867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.