برنامه‌ریزی شورای شهر انفیلد برای ایجاد ۱۹۰۰ خانه جدید

شورای شهر انفیلد پیشنهادهایی برای ایجاد ۱۹۰۰ خانه و فضاهای باز باکیفیت در خیابان‌های «جویس» و «اسنل‌پارک» ارائه کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر انفیلد پیشنهادهایی برای جایگزینی ۷۹۵ خانه در خیابان‌های «جویس» و «اسنل‌پارک» با ۱۹۰۰ ملک جدید و ایجاد فضاهای باز باکیفیت در این مناطق ارائه کرده است. برنامه‌ریزی برای این پیشنهادها پس از رأی‌گیری موفقیت‌آمیز در دسامبر ۲۰۲۱ انجام شد که در آن ۷۸.۵ درصد از ساکنان مناطق مذکور به پیشنهادهای بازسازی شورای شهر انفیلد رأی مثبت دادند. شورای شهر از تمایل ساکنان ۵۳۰ خانه منطقه نسبت به طراحی و تحویل یک طرح اصلی هیبریدی برای خانه‌های خود خبر داد.

املاک فعلی این دو منطقه به‌صورت نصف نصف دربردارنده خانه‌های استیجاری و مسکن‌های اجتماعی است و شامل چندین بلوک آپارتمانی می‌شود که در دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ ساخته شده و استهلاک آن‌ها هزینه‌های فزاینده‌ای را برای شورا در بر دارد، زیرا همان‌طور که بلوک‌های موجود قدیمی‌تر می‌شود، نیاز به تعمیر و نگهداری برای آن‌ها افزایش می‌یابد که این امر در کنار خطرهای جانی و مالی احتمالی برای ساکنان به‌معنای افزایش اختلال در زندگی آن‌ها است.

پیشنهادهای شورا شامل جایگزینی ساختمان تجاری «باندری هال»، بهبود فروشگاه «فور استریت»، ایجاد فضاهای جدید چندمنظوره شامل کتابخانه، تسهیلات اجتماعی و فضای خلاقانه، گسترش فضاهای سبز و ساخت ایستگاهی در مسیر «استرلینگ وی» برای بهبود دسترسی به ایستگاه‌های مجاور از جمله «سیلور استریت» می‌شود. بخش عمده‌ای از مزایای این طرح‌ها برای ساکنان طی سال‌های اولیه پیاده‌سازی طرح جامع ارائه خواهد شد که نشان‌دهنده تعهد شورا به بهبود سلامت و رفاه و ایجاد محله‌های پایدار است.

شورا تصریح کرد که پیشنهادهای خود را بر این مبنا ارائه کرده است که تمام ساکنان و مستأجران املاک بیش‌ازحد شلوغ شورای شهر حق داشتن خانه بزرگ‌تر و متناسب با نیازهایشان را دارند. در راستای تعهد این نهاد برای تحویل خانه‌های بیشتر و بهتر شورا نیز این مرجع طراحی و راه‌اندازی پروژه را با دریافت پشتیبانی از یک تیم خدمات حرفه‌ای با کیفیت شامل مشاوران دایره داخلی، معماران و تیم برنامه‌ریزی شهر برعهده گرفته است.

شورای شهر خاطرنشان کرد که تمام خانه‌های جدید از استانداردهای کیفی برای امنیت، ایمنی آتش‌سوزی، بهره‌وری انرژی و فضای کافی برخوردار خواهند بود. به مستأجران و ساکنان فعلی املاک مورد نظر نیز خانه‌ای در املاک بازسازی شده تعلق خواهد گرفت. برای جویندگان کار نیز امکان دسترسی آسان به مشاغل ساختمانی و آموزش در طول عمر پروژه تعبیه شده است.

رئیس شورای شهر انفیلد ضمن اشاره به تأثیر متحول‌کننده طرح‌های جاری برای املاک مسکونی و شرایط زندگی در خیابان‌های جویس و اسنل‌پارک، گفت: «تمرکز طرح جدید بر ارائه خانه‌های جدید با کیفیت و کارآمد در زمینه انرژی و دارای مناطق تفریحی بهبودیافته قرار دارد. این طراحی به کاهش جرم و رفتارهای ضداجتماعی، همچنین معرفی فضاهای باز عمومی با کیفیت کمک می‌کند.»

وی این برنامه هیجان‌انگیز را فراهم‌آورنده فرصتی برای هر نسل از شورا معرفی کرد تا وظایفی را پیاده‌سازی کنند که ساکنان برعهده آن‌ها قرار داده‌اند و گفت: «پیشنهادهای جدید شورا باعث خواهد شد تعداد بیشتری مسکن متعلق به شورای شهر برای ساکنان فعلی و همچنین افرادی که نیاز مبرم به مسکن دارند به اداره ثبت مسکن شهر تحویل داده شود. خوشحالم که ساکنان املاک جویس و اسنل از یک طرح جامع برخوردار می‌شوند که میراث آن‌ها برای سال‌های آینده خواهد بود.»

برنامه‌ریزی‌ها برای پیاده‌سازی پیشنهادهای ارائه شده در پایان ماه سپتامبر سال جاری ارائه و بدون فوت وقت در اختیار کمیته برنامه‌ریزی قرار داده شد. برای آغاز پیاده‌سازی این طرح‌ها ماه دسامبر در نظر گرفته شده است و اگر برنامه‌ریزی‌ها درست پیش برود، عملیات ساخت‌وساز به‌طور رسمی از سال آینده آغاز می‌شود که شامل یک برنامه بازسازی چند مرحله‌ای است.

کد خبر 614866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.