وزارت بهداشت مجوز تاسیس پارک علم و فناوری در حوزه بهداشت و درمان صادر می‌کند

سخنگوی دولت گفت: با تصویب دولت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌تواند مجوز تاسیس پارک‌های علم و فناوری را صادر کند و همه مزایای قانونی مندرج در قوانین برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در این پارک‌ها، مشمول شرکت‌هایی که مجوز خود را از وزارت بهداشت دریافت کرده‌اند، خواهد شد.

به گزارش ایمنا، علی بهادری‌جهرمی روز چهارشنبه _چهارم آبان‌ماه_ در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار کرد: با رویکرد تحقق شعار سال و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، علاوه بر پارک‌های علم و فناوری که مجوز خود را از وزارت علوم دریافت می‌کنند و مزایای قانونی به آنها تعلق می‌گیرند، امروز هیئت وزیران مصوب کرد که وزارت بهداشت هم بتواند مجوزهای تأسیس این پارک‌ها را در حوزه تخصصی این وزارتخانه تأسیس کند و همه مزایای مشمول پارک‌ها نیز به آنها تعلق گیرد تا شاهد رشد و شتاب در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان تخصص بهداشت درمان باشیم.

وی با اشاره به اینکه جلسه امروز هیئت دولت به ریاست آیت‌الله رئیسی برگزار شد، افزود: در جلسه امروز گزارشی از تأمین برخی از داروهای آنتی‌بیوتیک و دلیل در تأخیر و قصور ارائه شد و وزیر بهداشت نیز گزارشی در این خصوص ارائه کرد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گزارشی از این موضوع و بانک مرکزی هم درباره ارز به هیئت وزیران ارائه کردند.

بهادری‌جهرمی با برشمردن مصوبات هیئت دولت گفت: یکی از مصوبات موافقت با طرح شناورسازی ساعات کاری در دستگاه‌های اجرایی در استان تهران بود و قرار است تا پایان آبان‌ماه این کار انجام و گزارشی در پایان این ماه ارائه شود.

وی افزود: در جلسه امروز آئین‌نامه اختصاص سهمیه قیر برای راهسازی روستایی و شهری به تصویب رسید.‌

منبع: ایرنا

کد خبر 614820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.