ساماندهی معابر شهر در اولویت اقدامات عمرانی است

شهردار شاهرود گفت: ارتقای کیفیت معابر شهر و ساماندهی و بهسازی آنها در اولویت اقدامات عمرانی شهرداری قرار دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شاهرود، محسن احمدی اظهار کرد: ساماندهی معابر و بهبود و ارتقای وضعیت عبور و مرور شهر جزو اولویت اقدامات شهرداری و از مهمترین سرفصل‌های بودجه عمران شهری است که با اجرای عملیات آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر سطح شهر، پیاده‌روسازی و اجرای کفپوش، جدول‌گذاری، ساماندهی خیابان‌های اصلی و فرعی سطح شهر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بهبود و بهسازی معابر همواره یکی از مطالبات جدی شهروندان بوده است، افزود: در حال حاضر بهسازی، ساماندهی، پازل‌فرش معابر شهری در مسیرهای کمربندی پایین، شهرک بهارستان، میادین شهرک بهارستان، خیابان ۲۲ بهمن، آسفالت‌ریزی میدان ورزش و ادامه کوچه نخل، جدول‌گذاری شهرک بهشتی و بلوار خاوران در دست اقدام است.

شهردار شاهرود خاطرنشان کرد: این عملیات‌ها با هدف ارتقای وضعیت ایمنی معابر، تسهیل و بهبود تردد عابران، زیباسازی منظر شهر و افزایش تعاملات اجتماعی بین شهروندان انجام می‌شود.

احمدی تصریح کرد: ارتقای کیفیت معابر شهر و ساماندهی و بهسازی آنها در اولویت اقدامات عمرانی شهرداری قرار دارد و تلاش می‌کنیم به منظور خدمات‌رسانی به شهروندان و جلب رضایتمندی بیشتر با اجرای آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری، پیاده‌روسازی، اجرای پازل، مناسب‌سازی و جدول‌گذاری، معابر سطح شهر را هرچه زودتر سامان دهیم.

کد خبر 614811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.