ضرورت اعمال رویکرد شهروندبازرس در میادین میوه و تره‌بار پایتخت

رئیس کمیته بودجه و مالی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایجاد درگاه فروش آنلاین میوه با کیفیت و مقرون به صرفه می‌تواند در ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان بسیار کمک‌کننده باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میثم مظفر امروز _چهارشنبه چهارم آبان‌ماه_ ضمن بازدید از سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در جمع شورای معاونان این سازمان، اظهار کرد: خواستار اجرای ایده‌های تحولی در این دوره مدیریتی هستم.

وی ادامه داد: تلاش و عزم جدی این سازمان در زمینه توسعه کمی شبکه عرضه و توزیع و احداث بازارهای میوه و تره‌بار جدید در سطح مناطق و محلات شهر تهران قابل تقدیر بوده، مدیریت شهری به دنبال رفع معضلات است تا رضایت خاطر شهروندان فراهم شود.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران گفت: داشتن نقش محوری در تنظیم بازار و تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز خانوارها و تعاملات فزاینده بین دستگاهی این سازمان، صنفی بودن نوع کار و نقش خاص سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در رضایتمندی شهروندان از ویژگی‌های این سازمان است و باید بیش از پیش تقویت شود.

وی با اشاره به لزوم هوشمندسازی خدمات و ایجاد MIS سازمانی، تصریح کرد: ایجاد درگاه فروش آنلاین میوه با کیفیت و مقرون به صرفه می‌تواند در ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان بسیار کمک‌کننده باشد.

مظفر افزود: بازسازی برند میادین میوه تره‌بار و ایجاد نمایندگی‌های کشوری با استراتژی "فرانچایز"، ایجاد منطقه خاص تجاری گمرکی با همکاری دولت و مجلس و وضع قوانین خاص تسهیلگری صادرات و واردات در محوطه میدان میوه و تره‌بار مرکزی با احداث زیرساخت‌های فنی لازم از جمله ایده‌هایی بود که در این بازدید مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: از طریق اعمال رویکرد شهروندبازرس باید درگاه نظرخواهی و نظارت شهروندی را فعال و نسبت به رتبه‌بندی و "بنچ مارک" غرفه‌داران و بهره‌برداران میادین میوه و تره‌بار سطح شهر اقدام و زمینه ایجاد باشگاه مشتریان و اختصاص اعتبارات و امتیازات مشتریان را میسر کرد. همچنین توجه به زنجیره تأمین تا شبکه توزیع از دیگر نکات تبیین شده است.

کد خبر 614803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.