توزیع ۲۱۰ هزار بسته کمک معیشتی/ اهدای ۷۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان از توزیع ۲۱۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان در شش ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در همین مدت ۲۲ واحد مسکونی جدید احداث و ۴۹ واحد مسکونی محرومین بازسازی و واگذار شده است.

سرهنگ پاسدار حسن عجمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهدای بسته‌های کمک معیشتی به نیازمندان اظهار کرد: بسیج سازندگی استان اصفهان در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و محرومیت‌زدایی در شش ماه اول سال جاری ۲۱۰ هزار بسته کمک معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات و گوشت تهیه و بین نیازمندان استان خانواده‌های محروم و نیازمند توزیع کرده است.

وی با بیان اینکه هزینه هر بسته کمک معیشتی حدود ۶۰۰ هزار تومان که در مجموع تقریباً ۱۰ هزار میلیارد ریال است از محل اعتبارات سپاه، خیرین و گروه‌های جهادی تأمین شده است افزود: طرح کمک‌های مومنانه همچنان ادامه دارد که در مرحله جدید بسته‌هایی تهیه شده است که در آبان‌ماه بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان با اشاره به توزیع ۱۰ هزار بسته لوازم‌التحریر به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید بین دانش‌آموزان نیازمند، از احداث و واگذاری ۲۲ واحد مسکونی برای محرومین سطح استان خبر داد و تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون جهادگران گروه‌های جهادی علاوه بر احداث ۲۲ واحد مسکونی ۴۹ واحد مسکونی محرومین را بازسازی و مرمت کردند و در اختیار محرومان قرار داده‌اند.

عجمی با بیان اینکه در شش ماه نخست سال جاری با همکاری خیران ۱۲ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شده‌اند، ادامه داد: به منظور کمک و تسهیل در امر ازدواج جوانان ۷۰ سری جهیزیه شامل لوازم اساسی منزل به زوج‌های نیازمند اهدا شده است.

کد خبر 614797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.