عجیب ترین قاب های گوشی

دنیای قاب های گوشی بسیار بزرگ و شگفت انگیز است! وجود عجیب ترین قاب های گوشی موجب جذابیت پیش از پیش تلفن ‌های همراه شده و انقلابی بزرگ در صنعت لوازم جانبی گوشی ایجاد نموده است.

کمپانی های بزرگ و برندهای مشهور تولید لوازم جانبی گوشی برای جذب مشتری و نیز هدایت مسیر بازار کار دست تولید قاب های گوشی عجیبی زده اند که آشنایی با آن ها خالی از لطف نیست! با ما همراه باشید تا از بهترین قاب های گوشی را به شما معرفی کنیم.

اسلحه ای که به گوشی اضافه می شود!

نخستین قاب گوشی عجیب که قصد داریم آن را به شما معرفی نماییم یک قاب گوشی تفنگی است که برای ترساندن دوستان و آشنایان بسیار کاربرد دارد. این قاب گوشی بسیار مناسب افرادی است که به دعوا علاقمند بوده و به دنبال هیجانات بی نظیر با استفاده از قاب گوشی هستند.

قاب گوشی ترنسفورمرز مختص هواداران پروپاقرص این فیلم ها

مورد دوم از سری عجیب ترین قاب های گوشی مربوط به قاب گوشی ترنسفورمرز است که مربوط به علاقه مندان به فیلم های آن است. این قاب در رده عجیب ترین قاب های گوشی که جنبه سرگرمی داشته و مختص عاشقان فیلم های هیجانی است قرار می گیرد. با کمی درگیر شدن با قاب مورد نظر می توانید آن را به یک ماشین تبدیل کرده و یا آن را به شکل یک آدم آهنی در آورید. اگر اهل فیلم های ترنسفورمرز باشید این قاب گوشی برای شما بسیار سرگرم کننده خواهد بود.

لوازم آرایشی خود را همه جا با خود حمل کنید!

قاب های گوشی محبوب و عجیبی که جدیداً ترند شده و با استقبال بی نظیری همراه شده اند آن دسته از قاب های گوشی هستند که پشت آن ها لوازم آرایشی وجود دارد. به عبارت دقیق تر این قاب گوشی دارای یک پنل پشتی از جنس لوازم آرایش است که می تواند در تمامی مکان ها و در هر زمانی دسترسی جالب خود را به لوازم آرایشیتان به شما اهدا نماید.

اگر بخواهیم دقیق‌ تر به این قاب گوشی عجیب بپردازیم باید بگویم که این قاب عجیب و غریب گوشی بیشتر مناسب آن دسته از آرایشگران حرفه ای است که به کار خود افتخار کرده و در تمامی موارد مایل هستند که تبحر خود را به رخ سایرین بکشند.

قاب گوشی مناسب مادران خوش سلیقه و بانمک

این قاب گوشی برای مادران خوش سلیقه ای طراحی شده است که مایل به استفاده از قاب های گوشی هستند که مادر بودن آن ها را به نمایش بگذارد. ظاهر نمکی و جذاب این قاب گوشی موجب شده است که تنها افراد محدودی مایل به استفاده از این قاب بوده و از آن بیشتر برای مسخره بازی و یا شوخی با دوستان خود استفاده نمایند.

قاب گوشی محافظتی عجیبی از نوع شوکردار

در وصف قاب گوشی محافظتی شوکر دار می توان گفت که این قاب گوشی به نوعی طراحی شده است که قسمت پشتی آن دارای یک شوکر واقعی می باشد! خرید قاب گوشی شوکر دار را به آن دسته از افرادی که تمایل زیادی به درگیری و دعوا دارند پیشنهاد می کنیم! البته صرفاً استفاده از این قاب یک شوخی بوده و تمامی افراد به جز نظامی ها مجاز به استفاده از آن ها نمی باشند!

یک تجربه تند با خرید قاب گوشی اسپری فلفل

این نوع قاب گوشی نیز در رده عجیب ترین قاب های گوشی تولید شده توسط کمپانی ‌های مختلف قرار دارد. در صورتی که قصد خرید قاب گوشی آیفون و سایر گوشی ها را دارید که محافظتی بوده و بتواند امنیت شما را تامین نماید می توانید روی این قاب گوشی حساب کنید. البته توجه کنید که این قاب گوشی نیز همانند قاب گوشی شوکر دار دارای محدودیت استفاده است.

با قاب گوشی آئینه ای یک آئینه همیشگی به همراه داشته باشید!

عجیب ترین قاب های گوشی

با طراحی و تولید این قاب های گوشی دیگر نگران یافتن آئینه در مکان های مختلف نبوده و دیگر نیازی نیست که از دوربین گوشی خود برای دیدن تصویرتان استفاده کنید. این نوع قاب گوشی بسیار محبوب بوده و در میان بانوان بسیار پرطرفدار می باشد. به علاوه طراحی این نوع از قاب ها بسیار متنوع بوده و در طیف گسترده ای از طرح ها و رنگ ها طراحی و تولید شده اند.

عجیب ترین قاب گوشی با طراحی بینی!

رکورد عجیب ترین و خنده دار ترین قاب گوشی تولید شده توسط قاب گوشی با طراحی بینی شکسته شده است! در پشت قاب این گوشی یک بینی طراحی شده است که بیشتر به منظور فان و مسخره بازی با دوستان مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید که بینی کار شده در پشت قاب گوشی برای کار گذاشتن گوشی های هندزفری در آن بوده و به عنوان محافظ آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

قاب گوشی عطر جیبی، عطر خود را همیشه به همراه داشته باشید!

قاب گوشی عطر جیبی را می توان عجیب ترین و کاربردی ترین نوع قاب گوشی شگفت ‌انگیزی دانست که توسط کمپانی های برتر روز دنیا طراحی و تولید شده است. با استفاده از این قاب گوشی همواره یک عطر بی نظیر را در دستان خود خواهید داشت.

یک قاب شگفت انگیز که بسیار محبوب بوده و علاوه بر عجیب بودن آن، یک قاب کاربردی مخصوص افرادی که به استایل و خوش عطر بودن خود اهمیت می دهند همان قاب گوشی عطر جیبی است که می ‌توانید آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

قاب گوشی قرص دار، قابی زیبا و کاربردی

قاب گوشی قرص دار از جمله آن قاب های شگفت انگیزی است که علاوه بر زیبایی و ظاهری جذاب می تواند یادآور استفاده از قرص های ما شده و بدین طریق علاوه بر محافظت از تلفن همراه وظیفه خود یعنی یادآوری استفاده از قرص ها را انجام دهد.

قاب عجیب و غریب دمپایی دخترانه

یکی از عجیب ترین قاب های گوشی که بسیار زیبا و در عین حال شگفت انگیز می باشد قاب گوشی دمپایی دخترانه است. این قاب گوشی به نحوی طراحی شده است که از قسمت بالای آن می ‌توان به عنوان هولدر موبایل استفاده کرده و بدین طریق هم یک قاب عجیب و غریب خریداری کرده هم آن که قاب مورد نظر بسیار کاربردی و مفید باشد.

قاب گوشی همه کاره ابزاری مورد نیاز همه فن حریفان

قاب گوشی همه کاره همان طور که از نام آن پیداست به قاب گوشی گفته می شود که دارای قسمت های مختلفی بوده و می تواند نیازهای شما را در مواقعی که به ابزارهای کاربردی دسترسی ندارید برطرف سازد.

این قاب گوشی مناسب افراد فنی است که در تمامی مواقع ممکن است در ابزار های خود دسترسی نداشته و با این حال به این ابزارهای مختلف نیاز پیدا نمایند. اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که فنی بوده و یا آن که بسیار به کوهنوردی و جنگل گردی علاقه دارید بهتر است سریع تر یکی از این قاب های کاربردی را خریداری نمایید.

لوازم جانبی مختلف ابزارهای هوشمند از جمله کیس ایرپاد و قاب گوشی از ابزار های هستند که حذف آن ها از زندگی روزمره امکان پذیر نمی باشد. برای خرید برترین لوازم جانبی هم اکنون به وب سایت سامیت کیس مراجعه کرده و از میان طیف وسیعی محصولات آن ها محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید تا در سریع ترین زمان ممکن آن را درب منزل دریافت کنید.

کد خبر 614794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.