ضرورت رفع مشکلات آسفالت‌ریزی در اردبیل

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: مصالح مورد نیاز برای اجرای آسفالت‌ریزی در شهر تامین شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا غریبی امروز _چهارشنبه چهارم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات ایجاد شده در شهرداری، اظهار کرد: مجموعه بزرگی به نام شهرداری در تأمین مصالح خود با یک شرکت، معدن یا پیمانکار دچار چالش شود و جهت تأمین مصالح خود خواهش و تمنا کند، جای تأسف دارد.

وی ادامه داد: این موضوع در واقع یک مشکل و آفت برای شهرداری است، در حال حاضر وقتی از مدیران مناطق شهرداری در خصوص بهسازی و آسفالت‌ریزی معابر سوال می‌پرسیم، نبود مصالح را مطرح می‌کنند، چرا اکنون در زمانی که هوا مساعد، اکیپ‌ها آماده و قیر موجود است باید با مشکل نبود مصالح مواجه شویم؟ لازم است چاره‌ای اساسی بیندیشیم و با فراهم کردن زیرساخت‌های اصولی شاهد این کمبودها برای سال‌های آتی نباشیم.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به ضرورت بهره‌گیری و استفاده مستقیم شهرداری از معادن کوهی، اضافه کرد: معدن‌داری امری دشوار است و شاید شهرداری نتواند آن را انجام دهد، این امر مستلزم هزینه‌های بسیاری بوده، اما توجه به آن زمینه‌ساز زیرساختی اصولی است که بیش از ۱۰ سال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه درآمد شهرداری پول خود شهروندان است و باید در موارد درست هزینه شود، تصریح کرد: گاهی شاهد لایحه‌هایی هستیم که مربوط به کمک‌های مالی و بذل و بخشش پول به سایر نهادها و مؤسسات خصوصی است که این امر نیز باید با دقت تمام پیگیری و بررسی شود.

کد خبر 614774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.