اثربخشی متاورس و دوقلوی دیجیتال بر هوشمندسازی جهان

بهره‌گیری از متاورس و بستر دوقلوی دیجیتال در ساخت‌وسازها، صنایع طراحی و زیرساخت‌ها به‌طور قابل‌ توجهی در حال افزایش است که این امر می‌تواند به هوشمندسازی جهان منجر شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تلفیق فناوری دوقلوی دیجیتال با متاورس می‌تواند به ایجاد پتانسیل ارائه نوآوری‌های متمایز در طراحی، ساخت‌وساز و حفظ زیرساخت‌ها در سراسر جهان منجر شود که این امر می‌تواند به سهم خود، هوشمندسازی هرچه بیشتر و بهتر دنیا را به دنبال داشته باشد و کیفیت زندگی شهرنشینان را با بهبود قابل توجهی مواجه کند. ابزار Nearabl که در اصل جهت ارائه خدماتی در رابطه با مسیریابی و رفع نیاز افرادی با اختلالات بینایی ایجاد شد، این روزها با هدف افزایش قابلیت دسترسی به متاورس نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار، تجربیات طبیعی در سازه‌ها و شهرها را از طریق افزودن تصاویر و اصوات سه‌بعدی، دیجیتالی می‌کند.

علاوه بر این، ابزار Nearabl به کاربران امکان مشاهده نقشه‌های دقیق و دیجیتالی فضاهای داخلی را می‌دهد، به ثبت مسیرهای جدید می‌پردازد و دسترسی به تجربیات طبیعی را برای آن‌ها فراهم می‌آورد. این خدمات برای مخاطبان مختلف نظیر مدیران ساخت‌وسازهای شهری، گردشگران دیجیتالی، افراد دارای اختلالات بینایی و علاقه‌مندان به متاورس به روش‌های متفاوتی طراحی شده است.

بهره‌گیری از دوقلوی دیجیتال و متاورس، قابلیت تنظیم ترتیب کارهای ساخت‌وسازها را در پروژه‌های شهری فراهم می‌آورد که این هدف می‌تواند به‌سادگی از طریق نصب نرم‌افزارهای دیجیتالی روی گوشی‌های هوشمند تحقق بیابد که البته در حال حاضر، نصب این نرم‌افزار تنها روی گوشی‌های IOS امکان‌پذیر است. علاوه بر این، فناوری مسیریابی داخلی Nearabl، کاربران را قادر می‌کند به داده‌های زمان واقعی در مورد زیرساخت‌های شهری دسترسی پیدا کنند که این امر به سهم خود می‌تواند حمایت آن‌ها از کاربری هوش مصنوعی دوقلوی دیجیتال را افزایش دهد.

فناوری Nearabl که در نتیجه تلاش ۲۵ محقق برتر دنیا در حوزه‌های رباتیک پیشرفته، بینایی رایانه‌ای و واقعیت مختلط توسعه یافته است، به اکوسیستم نوآوری نیویورک برای تقویت و تسریع رشد و همچنین ارتقای ارائه خدمات تکنولوژیک خود کمک زیادی کرده است.

کد خبر 614768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.