خریداری تجهیزات بوستان‌ها نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: ۳۶ مجموعه بازی در سطح شهر وجود دارد که برای استانداردسازی آن‌ها حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

سیدرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص استانداردسازی مجموعه‌های بازی شهرکرد، اظهار کرد: تجهیزات مورد نیاز برای پارک‌ها از شرکت‌های استاندارد خریداری می‌شود و مجموعه‌های بازی پس از نصب استاندارد اولیه را دریافت می‌کنند، اما بر اثر گذشت زمان و استفاده بیش از حد مردم با فرسودگی قطعات مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه صرف تعمیر و بازسازی محوطه‌های بازی شد، افزود: از ابتدای امسال تاکنون، ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تعمیر و بازسازی مجموعه‌های بازی شهرکرد هزینه شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: هر ساله ضوابط اداره استاندارد به‌روز و آئین‌نامه‌های جدیدی در خصوص استانداردسازی وسایل بازی موجود در پارک‌ها، تدوین می‌شود.

هاشمی اضافه کرد: لازم است طبق ضوابط، هرساله زمین بازی و تجهیزات موجود تخریب و مجدداً بازسازی شود؛ بنابراین باید تعاملی میان مجموعه مدیریت شهری و اداره‌کل استاندارد برقرار و ضوابط و شرایط استاندارد پایدارتر شود.

وی گفت: درحال‌حاضر ۳۶ مجموعه بازی در سطح شهر وجود دارد که برای استانداردسازی آن‌ها حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است، اما طبق مکاتبات انجام شده با شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد، تأمین این مبلغ امکان‌پذیر نیست.

کد خبر 614755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.