توسعه پرتال‌های سازمانی شهرداری شهرکرد

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد با اشاره به آغاز فرآیند توسعه پرتال‌های سازمانی شهرداری، گفت: طراحی پرتال جدید سازمان عمران و بازآفرینی شهری، تحویل این سازمان شد.

عباس بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طراحی پرتال جدید سازمان عمران و بازآفرینی شهری با همت کارشناسان سازمان به سرانجام رسید و تحویل آن سازمان شد.

وی افزود: تحریریه خبر قدرتمند، امکانات هوشمند در راستای افزایش بازدید و کسب رتبه در موتورهای جست‌وجو، فرم‌ساز و فرآیندساز پیشرفته، ایجاد ماژول آموزش شهروندی و ماژول‌های اطلاع‌رسانی قوانین و مقررات ازجمله امکانات این پرتال است.

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: معرفی پارک‌ها، ایجاد ماژول مناقصات و مزایدات، ماژول اطلاع‌رسانی پروژه‌های شهری با قابلیت‌هایی نظیر نمودار پیشرفت فیزیکی و ریالی، گالری تصاویر و امکانات چند رسانه‌ای از دیگر امکانات این پرتال است.

بیگی تاکید کرد: این پرتال با استفاده از زیرساخت سازمانی هوشمند شهرداری توسعه یافته است و امکانات به‌روز و مؤثری را در اختیار سازمان عمران و بازآفرینی شهری قرار می‌دهد.

وی ضمن اشاره به لزوم توسعه خدمات الکترونیکی سازمان‌ها و شهرداری‌ها جهت کاهش حضور ارباب‌رجوع، کاهش هزینه‌ها و افزایش رضایتمندی شهروندان، تصریح کرد: سازمان فاوا آمادگی دارد با دیگر نهادها جهت توسعه خدمات الکترونیکی همکاری کند.

به گزارش ایمنا، پرتال سازمان عمران و بازآفرینی شهری به آدرس nosazi.shahrekord.ir در دسترس است.

کد خبر 614745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.