خداحافظی کاپیتان وفادار با مس سونگون شاید برای همیشه!

ماجرای درگیری فرهاد فخیم و سرمربی مس سونگون، به فسخ قرارداد کاپیتان باتجربه ورزقانی‌ها منجر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روزهای اخیر، میان فرهاد فخیم کاپیتان باتجربه مس سونگون و اسماعیل تقی‌پور سرمربی نارنجی‌پوشان ورزقانی، اختلاف و درگیری تعجب‌برانگیزی پیش‌آمد و نتیجه‌اش این شد که فخیم توسط سرمربی مس در اختیار باشگاه قرار بگیرد.

اما این پایان ماجرا نبود؛ پس از موضوعی که به‌وجود آمد، فخیم در باشگاه مس سونگون حاضر شد و قراردادش را بعد از سال‌ها با نارنجی‌پوشان ورزقانی فسخ کرد و از این تیم جدا شد؛ با توجه به سن بالای فرهاد فخیم و نزدیک‌شدن وی به روزهای خداحافظی از دوران بازیگری، شاید فخیم را دیگر در مس سونگون نبینیم.

تقی‌پور که با فخیم به بن‌بست رسید، پیش از آغاز فصل بیست‌وچهارم لیگ‌برتر فوتسال جایگزین حمید بی‌غم و علی صانعی شد و اکنون پس از درگیری با کاپیتان تیمش، مدیریت جدید مس سونگون که در رأس آن رسول خطیبی قرار دارد، وی را به مرد وفادار سال‌های اخیر نارنجی‌پوشان ورزقانی ترجیح داد.

به گزارش ایمنا، تیم فوتسال مس سونگون با ۲۷ امتیاز، تا پایان هفته دهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال در صدر جدول قرار دارد و به‌دنبال این است تا پس از یک‌فصل دوری از قهرمانی، این‌بار بدون فخیم به ریل فتح جام بازگردد.

کد خبر 614712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.