آغاز برگزاری جلسات کمیته‌های بازنگری برنامه اصفهان ۱۴۰۵

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان از آغاز برگزاری جلسات کمیته‌های بازنگری برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵، گفت: فرایند بازنگری (تکمیل و تدقیق) برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ در حال اجرا است و در این راستا نخستین جلسه کمیته تخصصی حمل‌ونقل و ترافیک امروز (چهارشنبه) برگزار می‌شود.

مهدی آصالح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برگزاری جلسات کمیته پیشران و پشتیبان یکی از مهم‌ترین گام‌های بازنگری برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ است که خروجی آن یکی از ورودی‌های اصلی برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ (تکمیل و تدقیق) است.

وی با اشاره به ضرورت بازنگری برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵، افزود: بازنگری برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ که با توجه به تأکیدات شورای اسلامی شهر اسفندماه سال گذشته به شهرداری اصفهان تکلیف شد، به مرحله برگزاری جلسات کمیته‌های پیشران و پشتیبان و تخصصی رسیده است.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان تصریح کرد: از آنجایی که در آسیب‌شناسی صورت گرفته از برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵، ضرورت استفاده از نظرات تمام ذی‌نفعان در تدوین برنامه مطرح شده بود، در فرایند بازنگری برنامه ضمن دریافت نظرات شهروندان و نیز مدیران شهر و شهرداری و خبرگان دانشگاهی در قالب مصاحبه، به منظور دسترسی به نظرات حوزه‌های مختلف و تکمیل شبکه مسائل و راهکارهای مطرح شده در اسناد فرادست و مصاحبه‌ها، مجموعه جلسات گروه‌های کانونی در قالب سه کمیته اصلی (پیشران، پشتیبان و تخصصی) در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تنوع مأموریت‌ها و موضوعات در مجموعه شهرداری اصفهان و گستردگی و سطوح متفاوت سیاست‌گذاری و اجرا در ساختار سازمانی آن، هر یک از حوزه‌های مختلف شهرداری بر اساس نظام‌نامه مصوب بازنگری برنامه در یکی از کمیته‌های سه‌گانه مذکور جای می‌گیرند.

آصالح افزود: راهکارهای به دست آمده در این مرحله به عنوان ورودی در تبیین هر یک از ارکان برنامه راهبردی (هدف کلان، هدف خرد و راهبرد) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی هدف از اجرای این جلسات را مشارکت ذی‌نفعان بیشتر و افزایش همگرایی در مجموعه شهرداری دانست و خاطرنشان کرد: اولین جلسه کمیته پیشران بازنگری برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ با موضوع حمل‌ونقل و ترافیک امروز _چهارشنبه چهارم آبان‌ماه_ برگزار می‌شود.

کد خبر 614699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.