پایان پرونده پرسپولیس و برانکو در فیفا

کمیته انضباطی فیفا با ارسال نامه‌ای که امروز (سه‌شنبه) به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شد، دریافت هزینه‌های دادرسی و جریمه‌های مربوط به پرونده سرمربی کروات و پیشین پرسپولیس و همکارانش تایید و پرونده را مختومه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرونده بدهکاری باشگاه پرسپولیس در فیفا به‌علت شکایت برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات اسبق قرمزپوشان پایتخت و همچنین دستیارانش بالاخره بسته شد تا یکی از پرونده‌های این باشگاه در فیفا بالاخره بعد از مدت‌ها برای همیشه بسته شود.

در همین راستا امیرعلی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده باشگاه پرسپولیس در فیفا به‌علت شکایت برانکو ایوانکوویچ، اظهار کرد: چند هفته قبل نامه‌ای از فیفا دریافت کردیم مبنی‌بر اینکه باشگاه پرسپولیس بابت هزینه‌های دادرسی و جرایم مربوط به پرونده‌های آقایان؛ برانکو ایوانکوویچ، ایگور پانادیچ و زلاتکو ایوانکوویچ باید ۱۱۵ هزار فرانک سوئیس را به حساب آن نهاد واریز می‌کرد. آن‌ها در ادامه خواسته بودند چنانچه واریز صورت گرفته است، اسناد مرتبط ارسال شود و در غیر این‌صورت نسبت به پرداخت تا تاریخ مشخص اقدام گردد.

وی افزود: البته این مبالغ مربوط به خود فیفا بود و قرار نبود به طرف‌های پرونده پرداخت شود. مراتب بعد از انتقال از سوی فدراسیون بلافاصله به مدیرعامل منتقل شد و با پیگیری وی موضوع دنبال و اقدام برای واریز صورت گرفت.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه با جدیت آقای درویش، کارها در موعد مقرر انجام شد و امروز _سه‌شنبه سوم آبان‌ماه_ نامه فیفا را دریافت کردیم که در آن تصریح شده است و کمیته انضباطی فیفا تأیید می‌کند کمیته‌مالی فیفا، مبلغ مذکور را دریافت کرده است؛ به این ترتیب، کمیته انضباطی فیفا، پرونده را مختومه اعلام کرد.

کد خبر 614685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.