افتتاح زمین چمن مصنوعی محله محمدیه نائین

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نائین گفت: زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی محله محمدیه همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش، افتتاح شد.

روح الله رامیار در حاشیه افتتاح زمین چمن مصنوعی شهرستان نائین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی محله محمدیه نائین با متراژی حدود ۸۰۰ متر مربع در هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح شد.

وی افزود: این پروژه در سال ۱۳۹۸ شروع و با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان و با پیگیری‌های الهام آزاد، نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، هم اکنون در آبان ماه ۱۴۰۱ تکمیل و به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نائین گفت: بخشی از هزینه تکمیل این پروژه توسط شهرداری و بخشی توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان نائین پرداخت شده است.

به گفته رامیار، این پروژه جهت خدمت رسانی مسئولان به مردم ورزش دوست و ورزشکار محله محمدیه شهرستان نائین انجام شده است.

به گزارش ایمنا، در این افتتاحیه، حجت الاسلام والمسلمین مطهرخو، امام جمعه، الهام آزاد، نماینده مردم شهرستان نائین، محسن فیروزی فرماندار، روح الله رامیار رئیس اداره ورزش و جوانان، حسن شفیعی شهردار، محمد علی محمدی‌پور رئیس شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان نیز حضور داشتند.

کد خبر 614667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.