استفاده از نخبگان برای هوشمندسازی مرزها

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: اگر با برنامه‌ریزی دقیق و به‌کارگیری نخبگان برای هوشمندسازی اقدام کنیم، بی‌شک تحول بزرگی را در مرزبانی به وجود خواهیم آورد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت پلیس، سردار احمدعلی گودرزی در جلسه هوشمندسازی مرز ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده، هوشمندسازی مرزبانی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: تجهیز یگان‌های مرزی به امکانات اپتیکی و الکترونیکی جهت کنترل و مراقبت هوشمند از مرزها به صورت ویژه در دستورکار این فرماندهی قرار دارد و در این زمینه گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است.

وی افزود: اگر بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق و به کارگیری نخبگان در راستای هوشمندسازی مرزبانی اقدام کنیم، قطعاً تحول بزرگی را در مجموعه مرزبانی به وجود خواهیم آورد.

فرمانده مرزبانی فراجا مرزبانی را پیشگام در حوزه هوشمندسازی مرزها دانست و گفت: مرزبان هوشمند فقط یک شعار نیست، بلکه راهبرد مرزبانی بوده و لازمه تحقق آن دقت زیاد، سرعت بالا، اشراف کامل و هوشیاری در مأموریت‌ها است.

گودرزی طرح‌های کلیدی هوشمندسازی را طراحی زیر ساختی، توسعه درگاه‌های تعاملی، مدیریت داده‌ها و تأمین تجهیزات هوشمند مطرح کرد و گفت: با استفاده از این طرح‌ها، به یک درگاه دوسویه تعاملی با سایر نهادها دست می‌یابیم.

کد خبر 614654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.