پایش تصویری در شهرداری قم ۲ برابر شده است

مدیرکل حراست شهرداری قم از استخدام ۲۸ نیروی جدید در بخش حراست شهرداری قم خبر داد و گفت: با مساعدت‌های شهردار، پایش تصویری در شهرداری به دو برابر افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داوود اسفیجانیان امروز _سه‌شنبه سوم آبان‌ماه_ در پنجاه‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با توجه به بررسی لایحه دریافت مجوز ایجاد ردیف اعتباری با عنوان واگذاری خدمات حفاظت فیزیکی، اظهار کرد: بخش حراست شهرداری قم نیازمند جذب بیش از ۹۴ نیروی جدید است.

وی با اشاره به شرایط درآمدی شهرداری، ادامه داد: با توجه به شرایط درآمدی شهرداری و مشکلات مالی، برخی شیفت‌های نیروها افزایش یافته است تا نیاز به نیروی جدید کاهش پیدا کند.

مدیرکل حراست شهرداری قم از واگذاری اقدامات به بخش خصوصی خبر داد و تصریح کرد: برای واگذاری اقدامات به بخش خصوصی نیاز به برآورد اولیه داریم که اگر بخواهیم آن‌ها را پوشش دهیم، نیاز به جذب ۲۸ نیروی جدید در این حوزه داریم.

وی جذب نیروی رسمی را برای شهرداری مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: امکان جذب نیرو به صورت رسمی برای شهرداری وجود نداشته است و تنها راهکار رفع مشکلات نیروی انسانی شهرداری، مشارکت با بخش خصوصی است.

اسفیجانیان افزود: از سال ۹۲ بخش حراست هیچ جذب نیرویی نداشته است و تعداد نیروها به دلایل مختلف همچون بازنشستگی کاهش یافته است، اگر بخواهیم منتظر جذب نیروی رسمی باشیم شرایط بحرانی خواهیم داشت.

وی از افزایش دو برابری پایش تصویری در شهرداری خبر داد و گفت: با مساعدت شهردار قم پایش تصویری در شهرداری به دو برابر افزایش پیداکرده است و اگر این اتفاق تا امروز رقم نخورده بود نیاز به جذب ۲۰۰ نیروی جدید داشتیم.

کد خبر 614631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.