عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم آبان‌ماه

در این بسته خبری از عملکرد یک ساله شهرداری رفسنجان به روایت آمار تا زباله‌سوزی صفر در سایت پسماند بیرجند و سرانه پایین فضاهای ورزشی شهر اردبیل را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

سرانه فضای ورزشی شهری اردبیل نسبت به سرانه کشوری بسیار پایین است

محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: سرانه فضای ورزشی شهری اردبیل نسبت به سرانه کشوری بسیار پایین است؛ اما افزایش زیرساخت‌های ورزشی و فرهنگی از برنامه‌های شهرداری است.

عملکرد یک ساله شهرداری رفسنجان به روایت آمار

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان با ارائه آماری از عملکرد یک‌ساله شهرداری و شورای اسلامی دوره ششم، از پیشتازی مدیریت شهری در همه ابعاد عمرانی، درآمدزایی، فضای سبز، مباحث اجتماعی، فرهنگی و هنری در مقایسه با مدت مشابه دوره پنجم سخن گفت.

زباله‌سوزی صفر؛ در سایت پسماند بیرجند

محمود ظهوری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بیرجند گفت: سایت پسماند بیرجند، تنها زباله گاهی در استان است که زباله سوزی به هیچ عنوان در آن انجام نمی‌شود چراکه زباله سوزی باعث متصاعد شدن گازی که اصلی‌ترین عامل آلودگی هوا بوده خواهد شد.

وضعیت اقتصادی شهرداری‌های کوچک نابسامان است

عباس پاکدل، شهردار خلیل‌آباد گفت: وضعیت اقتصادی شهرداری‌های شهرهای کوچک نابسامان است و با مشکلات عدیده‌ای مواجه است.

اجرای عملیات آسفالت پل تقاطع بلوار جمهوری و بزرگراه خلیج فارس

سعید قندی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان از اجرای عملیات آسفالت پل تقاطع بلوار جمهوری و بزرگراه خلیج فارس خبر داد.

پیوست زیست‌محیطی و مناسب‌سازی در طرح‌های عمرانی لحاظ می‌شود

مهدی خلیلی، شهردار بندرانزلی گفت: شهرداری در اجرای تمام طرح‌های عمرانی در نقاط مهم شهر، پیوست زیست‌محیطی و مناسب‌سازی معابر را برای تسهیل در تردد جانبازان، معلولان و نابینایان لحاظ می‌کند.

نصب نیمکت‌های جدید و پشت‌دار در سبزه‌میدان قزوین

آرش رشوند آوه مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین گفت: یکی از ابعاد اصلی پروژه بازآفرینی سبزه‌میدان به عنوان بخشی از دولتخانه صفوی، موضوع مبلمان شهری و از مهمترین آنها، وجود نیمکت برای فراهم کردن آسایش در این فضای شهری است.‌

کد خبر 614598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.