توجه به رفع مشکلات حوزه جوانان و بانوان مشهد

عضو کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای اسلامی شهر از ابتدای آغاز به کار دوره ششم با ایجاد دو کمیسیون تخصصی ورزش و جوانان و بانوان و خانواده مسائل مربوط به جوانان و بانوان را به صورت ویژه مورد پیگیری قرار داده است.

حسن ضمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص توجه شورای اسلامی شهر مشهد در دوره ششم به مباحث مربوط به حوزه بانوان و جوانان، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر در دوره ششم از زمان آغاز به کار توجه ویژه‌ای به رفع معضلات حوزه بانوان و جوانان داشته است.

وی ادامه داد: کمیسیون‌های ویژه ورزش و جوانان و بانوان و خانواده که اقدام بی‌نظیری در کشور بوده و تنها در شورای اسلامی شهر مشهد تشکیل شده است، به صورت حرفه‌ای و تخصصی به دغدغه‌های نسل جوان و ورزش می‌پردازد.

عضو کمیسیون ویژه بانوان و خانواده افزود: طبق مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر، تأسیس باشگاه ورزشی در دستور کار قرار گرفته است و از رئیس کمیسیون بانوان می‌خواهم که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گیرد تا در آن باشگاه رشته‌های بانوان نیز تعریف شود و تنها مختص مردان نباشد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت بانوان ورزشکار زمینه‌ساز امیدآفرینی و حماسه‌آفرینی بوده و برای ایران و ایرانی عزت و آبرو می‌آورد و بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

کد خبر 614562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.