اقتدار یعنی ایستادن زن مسلمان با حجاب بر سکوی قهرمانی

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه بانوان ورزشکار که با حجاب روی سکو می‌روند برای ایران عزیز اقتدار می‌آورد، گفت: اقتدار یعنی زن مسلمان بتواند در سطح دنیا حرف خود را بزند و بر سکوی قهرمانی بایستد.

حسن موحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات ارزشمند و افتخارآفرینی‌های بانوان ورزشکار، اظهار کرد: نقشی که بانوان در پیشرفت و امیدآفرینی جامعه دارند، انکارناپذیر و افتخارآفرینی‌های آنها در سطح ملی و بین‌المللی بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه بانوان ورزشکار که با حجاب روی سکو می‌روند، برای ایران عزیز اقتدار می‌آورد، ادامه داد: اقتدار یعنی زن مسلمان بتواند در سطح دنیا حرف خود را بزند و بر سکوی قهرمانی بایستد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: گاهی به نظام مقدس ظلم‌هایی می‌شود، در کشورهای منطقه دختران را از رفتن به مدرسه باز می‌دارند و در دنیا کلامی علیه آن تبلیغات منفی نمی‌شود، اما برای ایران که اقدامات ارزشمندی در زمینه بانوان انجام می‌شود و زمینه رشد و شکوفایی در بالاترین سطح برای آن‌ها وجود دارد، مدام دروغ‌پراکنی می‌شود.

وی ضمن آرزوی موفقیت و پیشرفت روزافزون برای بانوان ورزشکار، خاطرنشان کرد: نقشی که بانوان ورزشکار در سطح بین‌المللی برای نشان دادن چهره حقیقی ایران اسلامی و زن مسلمان ایفا می‌کند، بسیار مهم، غرورآفرین و باارزش است.

کد خبر 614551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.