حامد لک برای تقابل با سپاهان آماده می‌شود +عکس

حامد لک پس از پشت‌سرگذاشتن محرومیت یک‌جلسه‌ای به‌دلیل دریافت چهار کارت‌ زرد، به تمرینات مس رفسنجان بازگشت تا برای جدال برابر سپاهان آماده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در دیدار هفته گذشته تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ‌برتر که به تساوی بدون‌گل ختم شد، جای خالی دروازه‌بان اول مسی‌ها درون قفس‌توری سروصدای زیادی به‌پا کرد؛ چراکه او حتی در لیست مس رفسنجان برای آن بازی نیز حضور نداشت.

در برخی محافل و رسانه‌ها شایعه شد حامد لک از مس رفسنجان اخراج و توسط مدیریت این باشگاه کنار گذاشته شده است، اما علی علیزاده اعلام کرد که حامد لک به‌دلیل دریافت چهار کارت‌زرد در بازی‌های اخیر لیگ‌برتر، برابر نفت مسجدسلیمان طبق قانون سازمان‌لیگ محروم بوده است.

لک، پس از پشت‌سر گذاشتن محرومیت یک‌جلسه‌ای خود به‌دلیل قانون انضباطی، نخستین‌بار در تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان حاضر شد و به تمامی شایعات و حواشی راجع‌به خودش پایان داد.

حامد لک برای تقابل با سپاهان آماده می‌شود +عکس

گلر نارنجی‌پوشان رفسنجانی با حضور در تمرینات مس خودش را برای دیدار هفته یازدهم مقابل سپاهان آماده می‌کند؛ تقابل بسیار مهم و حساسی که ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه ششم آبان‌ماه در ورزشگاه شهدای مس برگزار خواهد شد.

کد خبر 614540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.