سرمربی مطرح اسپانیایی هم راهی لیگ انگلیس شد!

سرمربی مطرح اسپانیایی، پس از اخراج استیون جرارد از استون ویلا، هدایت این تیم انگلیسی را برعهده‌ گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استون ویلا پس از اخراج استیون جرارد در هفته گذشته، «اونای امری» را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرد.

استون ویلا پس از اخراج استیون جرارد در هفته گذشته، اونای امری را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرد. او در اول نوامبر پس از تکمیل مراحل کسب مجوز کار، مسئولیت تیم ویلا پارک را برعهده خواهد گرفت.

امری پس از کسب موفقیت بی‌سابقه با تیم اسپانیایی، ویارئال را ترک کرد؛ او در فصل ۲۰۲۰/۲۱ قهرمان لیگ اروپا شد و در همان سال در لیگ قهرمانان اروپا به نیمه نهایی رسید که در نهایت به لیورپول باخت.

این دومین حضور او در انگلیس پس از تجربه کار در آرسنال خواهد بود؛ او پس از ۱۸ ماه کار با توپچی‌ها از سرمربی‌گری این تیم اخراج شد. امری با آرسنال یک‌بار هم به فینال لیگ اروپا رسید، اما توپچی‌ها با نتیجه چهار بر یک مقابل چلسی در باکو شکست خوردند؛ همچنین هدایت پاری سن ژرمن را برعهده داشت، جایی که یک بار قهرمان لیگ یک فرانسه شد.

استون ویلا طی بیانیه‌ای درمورد انتصاب امری گفت: «استون ویلا خوشحال است که انتصاب اونای امری را به عنوان سرمربی جدید باشگاه اعلام کند.»

ویارئال هم برای امری آرزوی موفقیت کرد و دستاوردهای او را در زمان حضورش مهم دانست. این باشگاه نوشت: «امری به دلیل تبدیل شدن به عنوان مربی این باشگاه، قهرمانی در لیگ اروپا و موفقیت تاریخی رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال گذشته و کمک به تیم، در تاریخ ویارئال نامش ثبت شده است. این تیم برای دو فصل متوالی موفق شد به مسابقات اروپایی راه پیدا کند.»

ازآنجاکه امری تا یک نوامبر هدایت ویلا را برعهده نخواهد گرفت، اولین بازی او به عنوان سرمربی ویلا، برابر منچستریونایتد خواهد بود؛ تیمی که برای قهرمانی در لیگ اروپا با ویارئال، شکستش داده است.

کد خبر 614532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.