ورزشگاه مورد علاقه ستاره لیورپول پس از آنفیلد!

ویرجیل فن دایک، مدافع لیورپول از حضور بازیکنان هلندی در این تیم ابراز خوشحالی کرده و ورزشگاه نیوکمپ را به عنوان‌ بهترین ورزشگاه پس از آنفیلد معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ویرجیل فن دایک از حضور بازیکنان هلندی در بارسلونا تمجید کرده و نیوکمپ را به عنوان ورزشگاه مورد علاقه خود برای بازی در آن، معرفی کرده است.

فن دایک درمورد اینکه بارسلونا باشگاهی است که در طول سال‌ها از آن به طور ویژه‌ای الهام گرفته، سخن گفته است. این مدافع در صحبت با گری نویل، توضیح داد که همیشه بلوگرانا را زیر نظر داشته و برایش باعث افتخار بوده که در نیوکمپ بازی کند.

نویل از فن دایک پرسید که آیا او در دوران حرفه‌ای خود، از بارسلونا الهام گرفته است یا خیر که فن دایک پاسخ داد: «بله قطعاً. فکر می‌کنم بارسلونا یک باشگاه الهام‌بخش است. قبلاً بازیکنان هلندی زیادی در آنجا بودند، فرانک رایکارد مربی تیم بود، فرانک و رونالد دی بوئر و حتی کلایورت به عنوان مهاجم برای آبی و اناری‌ها بازی کرده‌اند، همه این بازیکنان در آن زمان، بارسایی بودند.»

وقتی نویل از او پرسید که به جز آنفیلد بهترین استادیوم برای بازی کردن کجاست، فن دایک گفت: «نیوکمپ بهترین و سخت‌ترین استادیوم است، بدیهی است که وقتی جوان بودم، تماشای بسیاری از بازی‌های بارسلونا را دوست داشتم. توانستم اولین بار با سلتیک در آنجا بازی کنم و شکست شش بر یک برابر آبی و اناری‌ها، بسیار سخت بود. اما اینکه توانستم در آنجا بازی کنم، رؤیای بزرگی بود، واقعاً از آن لذت بردم. باورنکردنی و دیوانه‌کننده است.»

فن دایک بسیاری از موفقیت‌های خود را در طول دوران حرفه‌ای، در لیورپول به دست آورده و بخشی از آن را مدیون بارسلونا است. کامبک معجزه‌آسای قرمزها در لیگ قهرمانان مقابل بارسا باعث شد که آن‌ها به فینال برسند و قهرمان این رقابت‌ها شوند، این اولین جام مهم آنها تحت هدایت یورگن کلوپ بود.

لیورپول این هفته برای لیگ قهرمانان اروپا، به آمستردام سفر می‌کند تا با آژاکس دیدار کند، تیم کلوپ می‌داند که کسب یک امتیاز می‌تواند آن‌ها را به مرحله حذفی صعود کند.

کد خبر 614524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.