پرداخت مطالبات ۵۴ میلیاردی استراماچونی در اولویت فتح‌الله‌زاده

باشگاه استقلال که با انبوهی از بدهی دست‌وپنجه نرم می‌کند، با مدیرعامل جدید پرداخت طلب آندره‌آ استراماچونی را در دستور کار قرار داده است تا با جریمه‌های سنگین‌تری مواجه نشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فدریکو پاستورلو، مدیربرنامه‌های «آندره‌آ استراماچونی» سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال نسبت به اتفاقات اخیر و پرداخت‌نشدن طلب این مربی ایتالیایی از سوی آبی‌های پایتخت واکنش نشان داد.

وی مدعی شد باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات استراماچونی اقدامی انجام نداده است و افزود: حرفی برای گفتن وجود ندارد. باشگاه استقلال این پرونده را با شکست پشت سر گذاشته است و باید طلب این مربی را پرداخت کند.

از صحبت‌های مدیر برنامه استراماچونی می‌توان این را دریافت کرد که این مربی ایتالیایی، تمام مبلغ مطالبات خود را بدون هیچ تخفیفی می‌خواهد و اگر باشگاه استقلال قرار باشد بازهم دست روی دست بگذارد، به جریمه‌های سنگینی دچار خواهد شد.

گفتنی است جلسه اخیر هیئت‌مدیره باشگاه استقلال، بر محوریت پرداخت مطالبات و مسائل مالی باشگاه بود؛ در آن جلسه مقرر شد که طی بازه زمانی یک هفته‌ای، مطالبات دردسرساز استقلال پرداخت شود که طلب استراماچونی اولویت اول مدیران استقلال است.

کد خبر 614506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.