ساماندهی ورودی‌های شهر زرند

شهردار زرند گفت: ورودی شهر از سمت راور، یکی از مهم‌ترین ساختارهای کالبدی و فضایی شهر است که باید به بهترین نحو ممکن زیباسازی و اصلاح شود.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ساماندهی میدان دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: توسعه و رفاه شهری مستلزم اجرای بعضی پروژه‌های عمرانی است، اولویت شهرداری زرند ارتقای کیفیت سیما و منظر شهر در ورودی‌ها، میادین و فضاهای سبز است.

وی با بیان اینکه ورودی‌ها پیشانی شهر محسوب می‌شود، افزود: تلاش داریم طرح زیباسازی و اجرای اصول فنی و مهندس در اجرای پروژه‌های عمرانی میدان دانشگاه متناسب با شرایط و شاخصه‌های شهر زرند انجام شود.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: زیباسازی چهره شهر و ساماندهی ورودی‌های آن، موجب شناخت بیشتر مسافران و گردشگران می‌شود و آبادانی و رونق اقتصادی شهر را به دنبال دارد.

ضیاءالدینی با اشاره به اجرای مراحل شن‌ریزی، تسطیح و زیرسازی لاین دوم بلوار شورا در مساحت ۱۸ هزار مترمربع، تصریح کرد: شهر صنعتی زرند نیازمند اقدامات فوری و اساسی به منظور ساماندهی وضعیت ورودی‌ها است، احداث این بلوار علاوه بر کنترل ترافیک در کاهش تصادفات نیز نقش مؤثری دارد.

وی گفت: هدف از اجرای این پروژه حل بار ترافیکی در ورودی شهر و حاشیه جاده، کاهش تصادفات جاده‌ای در محدوده شهرک سیدالشهدا تا شهرک شهید باهنر و دسترسی آسان ساکنان این مناطق به مرکز شهر است که با همکاری اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انجام می‌شود و امیدواریم شاهد رونق بیشتر این منطقه از شهر زرند باشیم.

شهردار زرند گفت: ورودی شهر از سمت راور یکی از مهم‌ترین ساختارهای کالبدی و فضایی شهر است که باید به بهترین نحو ممکن زیباسازی و اصلاح شود.

کد خبر 614480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.