فرصت نقل‌ و انتقالات زمستانی لیگ برتر اعلام شد

رئیس کمیته برگزاری سازمان‌ لیگ فوتبال گفت: زمان نقل‌ و انتقالات زمستانی لیگ‌ برتر فوتبال ایران از هفدهم دی‌ تا ششم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با اعلام سهیل مهدی فصل بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران در خردادماه سال ۱۴۰۲ به پایان خواهد رسید؛ همچنین طبق اعلام سازمان‌لیگ فوتبال ایران زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ‌برتر از تاریخ هفدهم دی تا ششم بهمن‌ماه خواهد بود.

رئیس کمیته برگزاری سازمان لیگ فوتبال درباره زمان شروع نیم‌فصل نیز دوم، اظهار کرد: ما در اولین روزهای بعد از جام‌جهانی، هفته دوازدهم را آغاز خواهیم کرد و بعد از برگزاری این چهار هفته، نقل و انتقالات شروع خواهد شد و بعد به سرعت با حداقل تعطیلات، به‌سراغ نیم‌فصل دوم می‌رویم تا لیگ جاری در خردادماه سال آینده تمام شود.

وی افزود: شب‌های قدر، تعطیلات فیفادی و سایر مسائل را نیز در پیش‌رو داریم و به‌همین دلیل باید نیم‌فصل را زودتر شروع کنیم تا تیم‌ها در حداقل تنش و فشار، لیگ را به پایان برسانند.

مهدی در خصوص زمان آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، تصریح کرد: اجازه بدهید تا حدی جلو برویم، اما پیش‌بینی ما این است که اواخر مردادماه یا اوایل شهریورماه سال ۱۴۰۲، فصل بیست‌وسوم لیگ‌برتر را شروع کنیم.

رئیس کمیته برگزاری سازمان لیگ فوتبال درباره وضعیت تماشاگران در بازی سوپرجام و محل برگزاری این بازی، خاطرنشان کرد: حضور تماشاگران منوط به اجازه شورای‌تامین استان است که بیشتر بنا به شرایطی که صلاح دانستند، بدون تماشاگر برگزار کردند؛ ما امیدواریم استان‌ها به‌سمت برگزاری با تماشاگر بروند، اما اگر این اتفاق نیفتد، تابع نظر شورای‌تامین استان‌ها هستیم؛ همچنین محل برگزاری دو استان نهایی شده است و تا فردا بعدازظهر _سه‌شنبه سوم آبان‌ماه_ نهایی و اعلام خواهد شد.

کد خبر 614454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.