اسطوره منچستریونایتد هدایت باشگاه لیگ برتری را بر عهده گرفت

مایکل کریک در اولین تجربه خود برای سرمربی‌گری به صورت دائمی، به تیم فوتبال میدلزبرو پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از گمانه‌زنی‌های فراوان، مایکل کریک در اولین حضور دائمی خود در رأس یک باشگاه، به عنوان سرمربی میدلزبورو انتخاب شد. کریک پیش از این هدایت منچستریونایتد را برعهده داشت که برای مدت کوتاهی و به دنبال اخراج اوله گونار سولسشر در فصل گذشته رقم خورد. اسطوره با شیاطین سرخ دو برد و یک تساوی، از سه بازی به دست آورد.

وی یکی از پرافتخارترین بازیکنان انگلیس است که در یونایتد پنج قهرمانی در لیگ برتر، یک لیگ قهرمانان و یک لیگ اروپا را به دست آورد، وی همچنین یک بار قهرمان جام حذفی و یک بار جام اتحادیه شد.

میدلزبورو باشگاهی بود که کریک فوتبالش را در دوران جوانی از آنجا آغاز کرد و در سن ۹ سالگی برای آنها بازی کرد. جاناتان وودگیت در کادر مربیگری او حضور خواهد داشت که پیش از این خود مدیریت میدلزبرو را برعهده داشته است.

کریک در خصوص انتصاب خود، به وب سایت باشگاه میدلزبرو گفت: «من هیجان زده هستم که در اینجا حضور دارم و بخشی از باشگاهی با چنین تاریخ و سنت عمیقی هستم. میدلزبورو اولین باشگاه حرفه‌ای بود که من به عنوان یک پسر ۹ ساله در آن بازی کردم، بنابراین بازگشت به اینجا به عنوان سرمربی احساس بسیار خاصی است. من خودم که در شمال شرق انگلیس بزرگ شدم، کاملاً از معنای فوتبال برای مردم این منطقه آگاه هستم. این یک امتیاز واقعی برای من است که در این موقعیت باشم و تمام شور و اشتیاق شما را احساس کنم.»

کد خبر 614448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.