درخواست مهاجم رئال برای محروم کردن تماشاگران از ورود به ورزشگاه‌

وینیسیوس جونیور، مهاجم رئال مادرید گفت: کسانی که شعارهای نژادپرستانه سر می‌دهند، باید مجازات و از تماشای مسابقات در ورزشگاه‌ها محروم شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وینیسیوس جونیور برای کسانی که شعارهای نژاد پرستی سر می‌دهند، خواستار «محرومیت مادام‌العمر» از حضور در مسابقات فوتبال و ورزشگاه شد.

وی در ماه سپتامبر در واکنش به شادی بعد از گل، مورد توفان و توهین نژادپرستانه قرار گرفت، در حالی که هواداران اتلتیکو مادرید قبل از دربی مقابل رئال مادرید، در حال خواندن آهنگ‌هایی با ماهیت نژادپرستانه بودند و فیلم می‌گرفتند. پس از خوشحالی جنجالی وینیسیوس، یک ای جنت اسپانیایی گفت او باید «میمون بازی» را متوقف کند.

وینگر برزیلی با اشاره به این آزارها، پیشنهاد کرده است که هر کسی که گناهکار شناخته شود باید با عواقب شدیدی روبرو شود

وینیسیوس جونیور در صحبت با رسانه برزیلی گلوبو، گفت: اگر به دیگران صدمه بزنید، باید هزینه بپردازید. همه افراد نژادپرست باید به نحوی تنبیه شوند. تماشاگران دوست دارند فوتبال تماشا کنند، بنابراین آن هواداران خاطی اتلتیکو مادرید که من را مسخره کردند، هرگز نباید اجازه داشته باشند که دوباره پا در استادیوم بگذارند، این حرکت باعث می‌شود آنها از عواقب آن رنج ببرند و در مورد اعمال خود فکر کنند.

او پیش‌تر یک ویدئو ضبط کرده و در آن به طرفدارانش گفته است که علیرغم سوءاستفاده‌هایی که از او شده است از خوشحالی‌های معروف خود، دست نمی‌کشد. بسیاری از برزیلی‌ها و همچنین پله، اسطوره سلسائو که گفته بود بازیکنان سیاه پوست به «جنگیدن برای شاد بودن» ادامه خواهند داد، به حمایت از ستاره رئال مادرید پرداختند.

رئال مادرید هفته جاری در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لایپزیگ می‌رود و وینیسیوس امیدوار است بتواند پس از گل‌زنی در پنج بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها، بتواند این روند فوق‌العاده را حفظ کند.

کد خبر 614444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.