احداث دوربرگردان غیرهمسطح در دوراهی حادثه‌خیز باسفهرجان

شهردار سیرجان گفت: دوراهی باسفهرجان یکی از نقاط حادثه‌خیز و پرخطر شهر است و دوربرگردان غیرهمسطح با مساعدت شهرداری و به منظور کاهش حوادث در این نقطه احداث می‌شود.

علی‌اکبر کریمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال‌ها است که از دوراهی باسفهرجان به‌عنوان یکی از نقاط حادثه‌خیز و پرخطر در سیرجان یاد می‌شود؛ تاکنون تصادفات منجر به مرگ زیادی در این مسیر اتفاق افتاده است و اصلاح این مسیر، یکی از ضرورت‌های رفع موانع ترافیکی شهر محسوب می‌شود.

وی افزود: جلسه‌ای با اداره راهداری سیرجان در زمینه رفع مشکلات مصوبات شورای ترافیک شهرستان داشتیم که ضمن تبادل نظر درخصوص همکاری‌های مشترک جهت کاهش ترافیک و رفع معضلات موجود به محور باسفهرجان اشاره و تصمیماتی درباره رفع مشکلات این محور و کاهش حوادث ناگوار اتخاد و قرار شد با ایجاد دوربرگردان غیرهمسطح، مشکلات این محور رفع شود.

شهردار سیرجان خاطرنشان کرد: شهرداری جهت همکاری در زمینه ایجاد دوربرگردان غیرهمسطح و به منظور ایمن‌سازی، حذف خطرات و مشکلات محور باسفهرجان آمادگی دارد. این محور در مرز حوزه خدماتی شهرداری و اداره راهداری است و یکی از نقاط حادثه‌خیز شهرستان به‌شمار می‌آید.

کریمی‌پور با بیان اینکه به‌منظور ساماندهی ماشین‌آلات عمرانی درون‌شهری، آژانس خاک راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: شهروندانی که خاک و نخاله در سطح شهر دارند برای جمع‌آوری آن می‌توانند با آژانس خاک تماس بگیرند و طبق تعرفه مصوب شهرداری و اصناف، هزینه آن را بپردازند.

وی گفت: با راه‌اندازی این آژانس، دیگر نیازی نیست شهروندان منتظر جمع‌آوری نخاله ساختمانی و خاک از سوی شهرداری باشند و می‌توانند برای جمع‌آوری نخاله با این آژانس تماس بگیرند، در غیر این‌صورت شهرداری اقدام به جمع‌آوری نخاله‌ها می‌کند و جریمه شهروند ضمیمه پرونده ساختمانی او می‌شود.

کد خبر 614443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.